K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olet oikeassa, vaahdetaan sana turhake-*ihmisiksi*. Onko nyt parempi? Sellaiseksi mä nimitän *ihmisiä* , joiden henkinen hyvinvointi lepää sen varassa, että muovimassa on oikeassa asennossa ihon alla. Ne voivat olla myös *himboja* , jotka ottaa palleihinsa boostia, jotta paketti näyttäs vakuuttavammalta. Harvemmin vaan tulee vastaan.

Oletko nyt tyytyväinen?
Sulla on tosi vanhentunut käsitys näistä toimenpiteistä. Kuulostaa mummo saarnalta joka nojaa näkemyksensä 50 lukuun.

Ihan sama minkä ikäinen sinä olet, mutta tuo luottamus tekoälyn antamiin vastauksiin on naiivia. Kummatkaan ilmaisut eivät ole vanhentuneita, vaan ne ovat ihan arkipäiväisessä, aktiiviseessa käytössä olevia. Tajua jo, että eri puolilla Suomea sanasto on erilainen. Laitapa joku tuore linkki sun lähteisiin.
Unohtui lisätä huomio, että olen sivustaseuraaja, enkä ole osallistunut näihin jankkauksiin muuten kuin yhdellä aiemmalla kommentilla tähän sanastoasiaan liittyen.

Ihan sama minkä ikäinen sinä olet, mutta tuo luottamus tekoälyn antamiin vastauksiin on naiivia. Kummatkaan ilmaisut eivät ole vanhentuneita, vaan ne ovat ihan arkipäiväisessä, aktiiviseessa käytössä olevia. Tajua jo, että eri puolilla Suomea sanasto on erilainen. Laitapa joku tuore linkki sun lähteisiin.
Laitapa linkki niihin lähteisiin, jotka kertoo, että alle 50v. käyttävät noita sanoja ja toki myös että missäpäin suomea. Ei taida löytyä.

Sulla on tosi vanhentunut käsitys näistä toimenpiteistä. Kuulostaa mummo saarnalta joka nojaa näkemyksensä 50 lukuun.
Ok. Mielipiteesi on rekisteröity. Sanotaanko nyt näin, silikonibimbot joiden niche pohjautuu AINOASTAAN silikoni ym botoxbimboiluun ovat hlvetin huono roolimalli ulkonäkönsä kanssa kipuileville nuorille naisille. Ja ansaitsevatkin kritiikkiä.

Tää on mun mielipide.

Unohtui lisätä huomio, että olen sivustaseuraaja, enkä ole osallistunut näihin jankkauksiin muuten kuin yhdellä aiemmalla kommentilla tähän sanastoasiaan liittyen.
Lue sitten huolella toisten kommentit. Hän selvästi kirjoitti, että vastaukset saa asiantuntevilta sivustoilta ja että jopa tekoäly antoi samat vastaukset. Olen eri ja sen verran haluan puuttua keskusteluun, että käytti sanoja minkä ikäinen tahansa, niin ei ole normaalia puolustaa huonoa käytöstä. Puuttuisit mielummin siihen, kun toisia nimitellään täällä pölhöiksi, pöhelöiksi tms. Ja jos rehellisiä ollaan, niin ei noita sanoja käytä nuoremmat ikäluokat missään päin suomea.

Ok. Mielipiteesi on rekisteröity. Sanotaanko nyt näin, silikonibimbot joiden niche pohjautuu AINOASTAAN silikoni ym botoxbimboiluun ovat hlvetin huono roolimalli ulkonäkönsä kanssa kipuileville nuorille naisille. Ja ansaitsevatkin kritiikkiä.

Tää on mun mielipide.
Ja sen takia on ok haukkua häntä h sanalla ja nimitellä K:n jämäpalaksi, jota kukaan mies ei enää halua. Se on susta siis ok.

Tää on mun mielipide.
Nuorille naisille ja nuorille yleisesti hyviä roolimalleja ovat aikuiset ihmiset, joiden ei tarvitse hakea omanarvontuntoa muita haukkumalla, vaan jotka hyväksyvät erilaisuuden ja rakentavat yhteisöllisyyttä omaan egoon keskittymisen sijaan.

Lue sitten huolella toisten kommentit. Hän selvästi kirjoitti, että vastaukset saa asiantuntevilta sivustoilta ja että jopa tekoäly antoi samat vastaukset. Olen eri ja sen verran haluan puuttua keskusteluun, että käytti sanoja minkä ikäinen tahansa, niin ei ole normaalia puolustaa huonoa käytöstä. Puuttuisit mielummin siihen, kun toisia nimitellään täällä pölhöiksi, pöhelöiksi tms. Ja jos rehellisiä ollaan, niin ei noita sanoja käytä nuoremmat ikäluokat missään päin suomea.
Olen samaa mieltä. Normaali ihminen puuttuisi tähän huonoon käytökseen eikä alkaisi inttämään, että näin sanotaan jossakin päin suomea. Pöhelöiksi ja vajakeiksi haukkuminen ei ole tätä päivää.

Tää on mun mielipide.
Parempi roolimalli hän on kuin sinä, jolla on tarvetta haukkua muita ja asettaa heitä paremmuusjärjestykseen valintojensa takia.

Ei kiinnosta osallistua, mutta tämä kielikysymys kiinnostaa. Odotan sitä linkkiä, joka todistaa nämä väitteet.

Laitapa linkki niihin lähteisiin, jotka kertoo, että alle 50v. käyttävät noita sanoja ja toki myös että missäpäin suomea. Ei taida löytyä.
Ahaa. Eikö sit niitä todisteita löydykään ja käännät asiat nurin. Yleensä todistustaakka on sillä, joka väittää asioita faktoiksi. Itse perustan väitteeni ihan kokemukseen eli olen kuullut noita sanoja käytettävän ja kyseiset ihmiset olivat reippaasti alle 50-v

Yhteistyössä