V
vierailija
Vieras
Sinun melasi? Huh, laita kuvaMelani ollut kyllä ihan samaa tasoa. Ellei paljon tasokkaampikin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinun melasi? Huh, laita kuvaMelani ollut kyllä ihan samaa tasoa. Ellei paljon tasokkaampikin.
Kenelläkään ole niin paljon joutoaikaa, että aikaa etsiä mitään järjenhiventä täältä. Ja muutama bojanisti ja sen ulkkifani. He ovat erikoistuneet täysin joutavaan sössötykseen.No eikä lurki.
Toisessa Instagram-julkaisussa on kuva eri Porschesta kuin se, joka nähtiin tänään. Luulen, että hän vuokraa niitä matkoja varten ja aikoo hankkia sellaisen joskus, mutta ei juuri nyt.Mietin samaa. Oliko se edelliskerrallakin avoauto? Et ois siis sama. Jumaleissön jos osti omaksi!
Melani Trump on kuulemma kadonnut? Löytyykö täältä??Sinun melasi? Huh, laita kuva![]()
Trumpin mela tästä enää puuttuikin.Melani Trump on kuulemma kadonnut? Löytyykö täältä??
Tuskin hän viitsii tuhlata elämäänsä mihinkään teeskentelyyn, vaikka kuinka suhteen loppuminen harmittaisikin. Hän näyttää viettävän mukavia kesäpäiviä hyvien ystävien seurassa veneillen ja juhlien, joten eiköhän ihan oikeasti ole niin onnellinen kuin miltä näyttääkin.Miksi hän näyttäisi Dz-paskiaiselle yhtään, miltä tuntuu. Ja siis turha itkeä blokista, joko Dz:n kaverit vakoilee sitä tai Dz itse (eri tililtä).
Ja ellei, niin tuo on varautumista siihen silti.
Hirveä esitys taas päälläToisessa Instagram-julkaisussa on kuva eri Porschesta kuin se, joka nähtiin tänään. Luulen, että hän vuokraa niitä matkoja varten ja aikoo hankkia sellaisen joskus, mutta ei juuri nyt.
Näin minä asian näen: B on tajunnut, että Dz käytti häntä suhteessa hyväkseen, ja on päättänyt jättää naisen elämästään. Siksi hän on niin onnellinen ja hyvävointinen, ja olen siitä todella iloinen.Mutta miksi se on niin iloisen näköinen? Ei yhtään riutuva
Kyllä lurkkii. Jodelissakin tiedetään komposti ja discordiin siirtyneistä taitaa iso osa käydä täällä välillä vähintään lueskelemassa.No eikä lurki.