V
vierailija
Vieras
Oliko taas sarkasmiaOn yhtä kaukana siitä, kuin Mars Maaplaneetasta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oliko taas sarkasmiaOn yhtä kaukana siitä, kuin Mars Maaplaneetasta.
Älä halvenna tattia. Missasin tattikeitonkin kun juutuin ihastelemaan KKtaSun päähän kasvaa kohta musta sauhuava tatti tuota menoa, mut ehkä se tattikin vaihtaa vapaaehtoisesti päätä, koska ei se tuu kestämään sun tosikkomaisuutta. Tää sarkasmikortti olikin mulle uusi juttu. Missä säilytät sitä, sun ruskeissa mummoslogeissa vai.
Ei. Mä oon vain Neutraali Tarkkailja.Oliko taas sarkasmia![]()
Aiotko kommentoida näin kaikille.Oliko taas sarkasmia![]()
Mene kansalaisopistoon-mummo havaittu kompostissa.Kyllä sun pitää oikeesti mennä sinne kansalaisopiston kirjoittajaryhmään palstalla kirpeilyn sijaan. Tässäkin taas "ajatus lentää" ja runosuoni pulppuaa. Tosikko-sanaa kyllä sen verran toistelet, että taitaa olla kovasti projisointia meneillään.
Mutta missä täällä nyt on ollut mukaan liittynyttä naisvihaajaa. En kai ole sokeutunut naisvihalle?!Sivustahuutelu: kaipaan idän giffi-emännän kk-juttuja, oli hauskanpitoa niissä. En oikein innostu naisvihaajien tai vihaajan liittymisestä mukaan sori. Heti meni juttu provoiluksi ja riitelyksi.
Eikö kannattasi harkita paikan vaihtoa, jos kokoajan vtuttaa noin kovasti.Ei vaan meitä on useampiakin, jotka on tympiintyneet näihin lapsellisiin runoiluihin, kun just on taidettu päästä bojere-paskasta eroon.
Se kirjoitetaan: "Mene kansalaisopistoon" -mummo. Sinunkin olisi syytä mennä kansalaisopistoon.Mene kansalaisopistoon-mummo havaittu kompostissa.Äitiskö pakotti sut aikoinaan sinne ja sait siitä ikuiset traumat.
Missä on naisvihaa? Laita lainaus!Sivustahuutelu: kaipaan idän giffi-emännän kk-juttuja, oli hauskanpitoa niissä. En oikein innostu naisvihaajien tai vihaajan liittymisestä mukaan sori. Heti meni juttu provoiluksi ja riitelyksi.