V
vierailija
Vieras
Olet ainoa fani eli voit kiittää vain itseäsi.KKK fanit on ainoita positiivisia täällä enää, kiitos teille!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olet ainoa fani eli voit kiittää vain itseäsi.KKK fanit on ainoita positiivisia täällä enää, kiitos teille!
Ja juu minä kekä se vain sotkin sit taasen.Tossa nyt ei sellaisesta ollut kyse, niinkuin juuri selvensin.
Paha tapa ilm. jatkaa joskus omista kommenteista.Ja juu minä kekä se vain sotkin sit taasen.
Tosin oma mielipide et tossa mitään väliä ees niillä kirjoittajilla kylläkänsä. Et tarttis noin pillastua.Paha tapa ilm. jatkaa joskus omista kommenteista.
Minä kanssa!Olet ainoa fani eli voit kiittää vain itseäsi.)
On niillä mutta discord mutta edelleen käyvät läyhäämässä täällä. Ja osa ei ole discordissa ollenkaan.Oon nyt ymmärtänyt tämänpäiväisestä keskustelusta, että kaikki K-fanit on karanneet jonnekin omaan discordiin. Täällä on myös tänään niin kuin lähes joka päivä haukuttu B:a ja JO:ta. Keitä täällä sitten kirjoittelee? Kamalan myrkyllistä ja ilkeää kirjoittelua, haukkumista ja jatkuvaa vääntöä. Ja jotkut täällä sitten kutsuvat sitä huumoriksi. Joo, alan uskoa, että ainoastaan kryptonilaisia on täällä jäljellä.
Mutta täällähän käy silti lurkkimassa kaikki. Näin mulle on sanottuOon nyt ymmärtänyt tämänpäiväisestä keskustelusta, että kaikki K-fanit on karanneet jonnekin omaan discordiin. Täällä on myös tänään niin kuin lähes joka päivä haukuttu B:a ja JO:ta. Keitä täällä sitten kirjoittelee? Kamalan myrkyllistä ja ilkeää kirjoittelua, haukkumista ja jatkuvaa vääntöä. Ja jotkut täällä sitten kutsuvat sitä huumoriksi. Joo, alan uskoa, että ainoastaan kryptonilaisia on täällä jäljellä.
Yhdeksän vain siellä KB kautta perustetussa kuulemma.On niillä mutta discord mutta edelleen käyvät läyhäämässä täällä. Ja osa ei ole discordissa ollenkaan.