V
vierailija
Vieras
Seisoi sivussa yleisön ja lavan välissä, ei ole mikään yksityinen paikka jota ei saisi kuvata.No missäs? Siinä ihmeteltiin niitä jotain henkilökunnan naisiakin samassa yhteydessä silloin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Seisoi sivussa yleisön ja lavan välissä, ei ole mikään yksityinen paikka jota ei saisi kuvata.No missäs? Siinä ihmeteltiin niitä jotain henkilökunnan naisiakin samassa yhteydessä silloin.
Linkki oli täällä silloin.On nähtävästi perustettu, koska löysin täältä siihen liittyvää keskustelua alkuvuodesta 2025. Linkkiä en löytänyt, joten se on joko poistettu tai jaettu muualla.
Ja useampi liittyi, mutta osa sit heitettiin kai poies, kun tuli se kirjoittamispakko paikkaan.Linkki oli täällä silloin.
Jep, ei oikeasti ollut vaan hölmöjen vedätystä.Linkki oli täällä silloin.
Tästä nyt ole epäiltykään, Joost vilkutusjuttua on.Jep, ei oikeasti ollut vaan hölmöjen vedätystä.
Tais olla näin, itse en kuvaisi kyllä, mutta ihmisiltä puuttuu tavat.Seisoi sivussa yleisön ja lavan välissä, ei ole mikään yksityinen paikka jota ei saisi kuvata.
Juuri näin, kaikki tietää ettei kompostidiscordikaan ole totta.Tästä nyt ole epäiltykään, Joost vilkutusjuttua on.
Ymmärsinkö oikein. Keski-ikäiset ja sitä vanhemmat naiset päivystävät alueen lähellä Bojanin näkemisen toivossa.Tämä
Sama henkilö kuvasi Bojania myös Karnevaaleilla harjoituksissa päivää ennen kuin muuta yleisöä pääsi edes alueelle. Missäs pöyristyminen tästä?![]()
Oliko siellä K paikassa myös kirjottamispakko?Ja useampi liittyi, mutta osa sit heitettiin kai poies, kun tuli se kirjoittamispakko paikkaan.
No onhan, mitä sekoilet, tosin ilmeisesti ei kovin aktiivinen sekään, se yks Itä-Suomen nimimerkki ainakin siellä.Juuri näin, kaikki tietää ettei kompostidiscordikaan ole totta.
Hän tais zoomata kyllä, luulen et oli edempänä yleisössä.Ymmärsinkö oikein. Keski-ikäiset ja sitä vanhemmat naiset päivystävät alueen lähellä Bojanin näkemisen toivossa.![]()
On se totta. Minulla on nimimerkit tallessa.Juuri näin, kaikki tietää ettei kompostidiscordikaan ole totta.