V
vierailija
Vieras
Ei kiinnosta mikä sua ei kiinnosta.Kunnei ole koskaan kiinnostanut mitkään BojanJan paritukset ja sen kaltaiset.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kiinnosta mikä sua ei kiinnosta.Kunnei ole koskaan kiinnostanut mitkään BojanJan paritukset ja sen kaltaiset.
Eikä minua sinun mielipide vastaavasti.Ei kiinnosta mikä sua ei kiinnosta.
Ketään ei kiinnosta mikä sua ei kiinnosta.Kunnei ole koskaan kiinnostanut mitkään BojanJan paritukset ja sen kaltaiset.
Silti vastailet jatkuvastiEikä minua sinun mielipide vastaavasti.
Mitäs teet itse?Silti vastailet jatkuvasti![]()
Siis minkä tilanteen kuvaamisesta nyt puhutaan? Kun Jokerit seuras K:n keikkaa siinä lavan sivussa? Vai onko ollut jotain muuta videota heistä hänen kuvaamanaan?Ei ollut, missä ihmeen lava-alueella, oliks takana jokin sellainenkin?
Et, taukki. Tämä fani oli siellä alueella sisällä ainakin jo päivää ennen kuin virallinen harjoituskeikka oli. Taisi siellä lavallakin olla.Ymmärsinkö oikein. Keski-ikäiset ja sitä vanhemmat naiset päivystävät alueen lähellä Bojanin näkemisen toivossa.![]()
Etkö osaa lukea, pelle? Tai ymmärrä suomea? Ei ollut mitään yleisöä paikalla silloin.Hän tais zoomata kyllä, luulen et oli edempänä yleisössä.
Siis Misti. Kuten ei olekaan. Joku taas poistelee.Toi nyt ole koskaan ärsyttänyt ketään normaalia.
Jaa ruississa, no ihan varmana oli. Koita vaan ite pysyä mukana keskustelussa.Etkö osaa lukea, pelle? Tai ymmärrä suomea? Ei ollut mitään yleisöä paikalla silloin.
Ai siitä puhutaan, Misti on niitä rasittavimpia. Muffarin kätyri.Siis Misti. Kuten ei olekaan. Joku taas poistelee.
Mitä sitten? Päästivät joitain faneja tutustumaan paikkaan jo päivää ennen, ei ollut kiellettyä jakaa sieltä videoita vaan tarkoitus oli juurikin luoda hypeä.Etkö osaa lukea, pelle? Tai ymmärrä suomea? Ei ollut mitään yleisöä paikalla silloin.
Kuka on ei kenenkään fani? Mitä se sit discordissa tekee?Se ei kenenkään fani päällepäsmäri rasittavin, sit nämä tietyt K-fanit. Muutoin ois varmaan ollutkin ok paikka.