V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Riitta oli joka miehen märkä päiväuni.Titinalle vielä puuttuu joukosta
Onhan tästä ollut useasti puhetta esim. vauvalla ja jaettu Jeren nuoruuskuvaa.Kk:lla ei juurikasvusta päätellen ole kovin tumma tukka. Enemmänkin maantienvärinen.
Tylsimysmiesten. Mm mun siskon tylsimysmiehen.Riitta oli joka miehen märkä päiväuni.
Köh köh....väärä kohdeOnhan tästä ollut useasti puhetta esim. vauvalla ja jaettu Jeren nuoruuskuvaa.
Sun miehes kanssa kuolasi sitä, ei titinalle turhaan ollut suosikkiohjelma.Tylsimysmiesten. Mm mun siskon tylsimysmiehen.
No vähän kieroutumut se titinalle olikin. En oikeen ymmärrä tykkskö siitä enemmän lapset ja niiden isät.
No ei todellakaan. Ei mun isä eikä miesystäväSun miehes kanssa kuolasi sitä, ei titinalle turhaan ollut suosikkiohjelma.
Mut ne ei ollukaan tylsimyksiäNo ei todellakaan. Ei mun isä eikä miesystävä
Palstalla näytettäköön kuva kk:n juurikasvusta
Vaalea ja ruskeaMinulla on hyvän värinen tukka. Ei se kyllä rehellisesti sanoen paljon pelasta, ja sekin vähä on harventunut niin ettei ole enää paljoa mitä esitellä. Mutta poikkeuksellisen hyvä väri on.
Näkee hyvin siitä "What a gathering" kuvasta LA:ssa, missä polvet sylissä kyykyssäPalstalla näytettäköön kuva kk:n juurikasvusta
Eiku *vai* piti kirjoittaaVaalea ja ruskea
Oon ollut liian kauan täältä pois. Luulin et olit vahingossa laittanut kaks koota.Puhe oli kk eikä k.
Kakanvärinen.Minulla on hyvän värinen tukka. Ei se kyllä rehellisesti sanoen paljon pelasta, ja sekin vähä on harventunut niin ettei ole enää paljoa mitä esitellä. Mutta poikkeuksellisen hyvä väri on.
Markku ja PP on BojanKuka on kapteeni Koukku?
Torstai vai sunnuntaikakan?Kakanvärinen.