V
vierailija
Vieras
Onnea matkaan.Ok, yritän selata ketjua.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onnea matkaan.Ok, yritän selata ketjua.![]()
Näkeehän sen vanhoista kuvista että tumma on.Kk:lla ei juurikasvusta päätellen ole kovin tumma tukka. Enemmänkin maantienvärinen.
Tervetuloa takaisin!Oon ollut liian kauan täältä pois. Luulin et olit vahingossa laittanut kaks koota.
Voi olla värjättykin. Ihmettelin itekkin miten vaalealta näyttää tossa kuvassa viime huhtikuulta. Tai sitten niitä miehiä on useita, mitä olen muutenkin alkanut epäilläNäkeehän sen vanhoista kuvista että tumma on.
Uusin halikamu siis.Tervetuloa takaisin!
Etkö ole tosiaan kuullut viimeisiä uutisia? Mites nyt noin on päässyt käymään.Ei oo K:n uusista heiloista kuulunu mitään?
Huijaavat Seiskaa, ettei suhde paljastu.Voi olla värjättykin. Ihmettelin itekkin miten vaalealta näyttää tossa kuvassa viime huhtikuulta. Tai sitten niitä miehiä on useita, mitä olen muutenkin alkanut epäillä
Tuolla matkalla ei voi käydä hyvin.Onnea matkaan.
Eiku oon sitä mieltä et sitä juurikasvua on niin vähän, ettei saa täysin selkoa kuinka tumma se väri on.Voi olla värjättykin. Ihmettelin itekkin miten vaalealta näyttää tossa kuvassa viime huhtikuulta. Tai sitten niitä miehiä on useita, mitä olen muutenkin alkanut epäillä
Et kai hiivamaijaile vakavalla asialla?Etkö ole tosiaan kuullut viimeisiä uutisia? Mites nyt noin on päässyt käymään.
No ihan riittävästi on. Olisin jo menny viivana sokoksell ostaa Polycoloria 20 vuotiaan. Muutenkin kk näyttää tuossa kuvassa alla parikymppiseltä, sitten välillä ihan muulta.Eiku oon sitä mieltä et sitä juurikasvua on niin vähän, ettei saa täysin selkoa kuinka tumma se väri on.
Ai miten niin? Onko joku keksinyt palstaa järisyttävän haukkumasanan pöljäkkeen tilalle?Tuolla matkalla ei voi käydä hyvin.
Toi allapäällä on niin vuotta 2025Teidän Koukku ja Pan on niin bottomeita kumpikin, joten ei toimi.
No joo ymmärrän mitä tarkotat. Mun mielestä vähän sama pulma oli bojeren kanssa. Ehkä niissä k+urheilijaukkelit-shipeissä on sillee ollu tolkullisempi dynamiikka, vaikka itseäni ne ei niin innostakaan.Teidän Koukku ja Pan on niin bottomeita kumpikin, joten ei toimi.
Äläpä viisastele, kunnet voi tietää.No ihan riittävästi on. Olisin jo menny viivana sokoksell ostaa Polycoloria 20 vuotiaan. Muutenkin kk näyttää tuossa kuvassa alla parikymppiseltä, sitten välillä ihan muulta.
Se on aina muodissa. Tosin jonkun uusimman ”tutkimuksen” mukaan suomalaiset on taipuvaisia versatileen.Toi allapäällä on niin vuotta 2025![]()
Bottom ei voi susta olla päällä?Toi allapäällä on niin vuotta 2025![]()
Tämähän se on. Mahdoton paparatsattavaHuijaavat Seiskaa, ettei suhde paljastu.