V
vierailija
Vieras
Laitappa pari tai yksikin juttua mitkä eivät olleet pillastumisen arvoisia.Olen kyllä. Ja ykskään juttu ei ollut sen pillastumisen arvoinen, mitkä reaktiot joillakin tuli.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Laitappa pari tai yksikin juttua mitkä eivät olleet pillastumisen arvoisia.Olen kyllä. Ja ykskään juttu ei ollut sen pillastumisen arvoinen, mitkä reaktiot joillakin tuli.
Ei, laajempi ymmärrys minulla varmaan.Siis kieltäymyksestä on kyse
No vaikka dissosiaatiojutut ja K:n yhteisbiisien arvostelut, yhtälailla ei ole tykännyt kaikesta mitä joksut tekevät myöskään.Laitappa pari tai yksikin juttua mitkä eivät olleet pillastumisen arvoisia.
Tarkemmin niin pystyy päättelemään oliko aihetta vai ei. Siitähän se riippuu miten arvostelee.No vaikka dissosiaatiojutut ja K:n yhteisbiisien arvostelut, yhtälailla ei ole tykännyt kaikesta mitä joksut tekevät myöskään.
Ei siellä K-faneja ole ollut pitkään aikaan, kun perustivat oman. Ihan ne modet ja hörhöshippaajat heittivät kyseisen ihmisen pihalleTarkemmin niin pystyy päättelemään oliko aihetta vai ei. Siitähän se riippuu miten arvostelee.
No ne discordissa aiemmin olleet, ja esimerkkinä jotkuthan suuttui puutarhalla jo pelkästä joksujen yhen keikan arvostelusta, mikä on luonnollisesti henkilökohtainen kokemus. Itellä taas tulee nimenomaan silloin huonot vibat niistä suuttujista. Jos eivät yritäkään ymmärtää.Tarkemmin niin pystyy päättelemään oliko aihetta vai ei. Siitähän se riippuu miten arvostelee.
Se on tuo jälkimmäinenEiks tuo tämän palstan m-fani olekaan ollu m:n kanssa samoissa discordeissa? Kovasti väittää joka tapauksessa tietävänsä että m oo ikinä sanonu mitään epäasiallista muista![]()
Jos olet discordissa, niin tiedät silloin faktat.Laitapa väittäjä todisteet et ficcikirjailija muka ois heitetty ulos, eipä taida löytyä.
Eikös hänen arvionsa Joksujen keikasta sisältänyt jotain höpöhöpödiagnoosia heistä? Monen mielestä sellainen ei ole ok.No ne discordissa aiemmin olleet, ja esimerkkinä jotkuthan suuttui puutarhalla jo pelkästä joksujen yhen keikan arvostelusta, mikä on luonnollisesti henkilökohtainen kokemus. Itellä taas tulee nimenomaan silloin huonot vibat niistä suuttujista. Jos eivät yritäkään ymmärtää.
Ei se kai ihan noin mennyt, mainitsin vain että kirjoitusten perusteella olin saanut henkilöstä eri ikäisen ihmisen kuvan jne. Ja olihan ne X:nkin jutut hölmöjä, joten ei ihme et poisti sen shippitilinsä sieltä.Hyi hvetti!!Ketä on arvostellut tuolla tavalla?
Täällä on asia kerrottu kyllä. Älä yritä.Jos olet discordissa, niin tiedät silloin faktat.
Ihan Bojanista vain, ja sehän oli vaan henkilön oma näkemys ja mielipide, mitenkään ei estellyt toisia olemasta omaa mieltään.Eikös hänen arvionsa Joksujen keikasta sisältänyt jotain höpöhöpödiagnoosia heistä? Monen mielestä sellainen ei ole ok.
Miks tulis ja menisin johonkin peeheen hommaan, nyt kun on muutenkin rahaa, vitsinäkin jo vanha.Tuliko Kekästä Henkan kokkia?