V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eipä taida pitää paikkaansa se, kun syytä ei tiedetty aiemminkaan.Ihan jos siellä olisit tietäisit kyllä.
Noh noh, luuletko tietäväsi, kun et edes ole siellä.Eipä taida pitää paikkaansa se, kun syytä ei tiedetty aiemminkaan.
Täällä on asiasta keskusteltu.Noh noh, luuletko tietäväsi, kun et edes ole siellä.
Heh heh, täällä on keskusteltu siitä, miten sai lähtöpassit. Paikallaolijat tietää.Täällä on asiasta keskusteltu.
Niin keskusteltiin et ihmiset ei tienneet syytä, pässi. Turha yrittää.Heh heh, täällä on keskusteltu siitä, miten sai lähtöpassit. Paikallaolijat tietää.
Syytä arvailtu, mutta lensi yhtäkkiä pihalle kuin leppäkeihäs, vaikka juuri oli tuutannut paikan täyteen jonotus- ja keikkajuttuja. Kuvia ja videoita piti tulla seuraavana päivänä, mutta hupsista olikin heitetty pihalle.Niin keskusteltiin et ihmiset ei tienneet syytä, pässi. Turha yrittää.
Tuolla yhdellä on jumalakompleksi ja tuntee olevansa vahva, kun saa poistella muiden viestejä.Miksiköhän täältä lähtee ihan asialliset viestit![]()
Tämä on sekaketju, pönttö.Mitä väliä, miksi joku on saanut lähtöpassit discordista tai tajunnut itse lähteä? Se on tapahtunut, ei ole siellä enää ja se siitä. Miksi ihmeessä pitää puhua jonkun toisen alustan poispotkitusta/poislähteneestä jäsenestä?
Mitä väliä, miksi joku on saanut lähtöpassit discordista tai tajunnut itse lähteä? Se on tapahtunut, ei ole siellä enää ja se siitä. Miksi ihmeessä pitää puhua jonkun toisen alustan poispotkitusta/poislähteneestä jäsenestä?
Jollakin vihaajalla on pakkomielle.Mitä väliä, miksi joku on saanut lähtöpassit discordista tai tajunnut itse lähteä? Se on tapahtunut, ei ole siellä enää ja se siitä. Miksi ihmeessä pitää puhua jonkun toisen alustan poispotkitusta/poislähteneestä jäsenestä?
Mitäs lehmä?Niin keskusteltiin et ihmiset ei tienneet syytä, pässi. Turha yrittää.
Opettele lukemaan.Niin keskusteltiin et ihmiset ei tienneet syytä, pässi. Turha yrittää.
Vihaajan pakkomielle, kateudelta on aina vaikuttanut.Mitä väliä, miksi joku on saanut lähtöpassit discordista tai tajunnut itse lähteä? Se on tapahtunut, ei ole siellä enää ja se siitä. Miksi ihmeessä pitää puhua jonkun toisen alustan poispotkitusta/poislähteneestä jäsenestä?
Osaan hyvin, ja mitään todisteitahan tosta väitteestä ei ollut.Opettele lukemaan.
Hohhoijaa, läppää koko juttu.Esko joutunu selittelemään Martinan podissa ettei ole biseksuaali kun sellaisesta on "puhuttu". No ei varmasti olekaan, mutta ai että kun tekisi mieli kommentoida sillä Käärijän pussausgiffillä![]()
Ketä kaikkia se kekä nyt on haukkunut ulkonäöllisesti?
Lista on pitkä.Ketä kaikkia se kekä nyt on haukkunut ulkonäöllisesti?