V
vierailija
Vieras
Oon hypänny ensisijaisesti saappaan alla -bojkusta doge- ja kameraleikkeihin. Välillä hyppään takaisin. Hiihtelen omia latujani.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oon hypänny ensisijaisesti saappaan alla -bojkusta doge- ja kameraleikkeihin. Välillä hyppään takaisin. Hiihtelen omia latujani.
Ei siellä mitään kirjoiteta tällä hetkellä ja tiedän koska olen siinä ryhmässä. Tyhmiä juttuja nykyään niiden HR näyttelijöiden tai lähinnä sen vaalean kikkarapään alapäässä.No höh. Vuoda jotain pientä ja harmitonta..![]()
Heh hyvä yritysEi siellä mitään kirjoiteta tällä hetkellä ja tiedän koska olen siinä ryhmässä. Tyhmiä juttuja nykyään niiden HR näyttelijöiden tai lähinnä sen vaalean kikkarapään alapäässä.
Ei siellä mitään kirjoiteta tällä hetkellä ja tiedän koska olen siinä ryhmässä. Tyhmiä juttuja nykyään niiden HR näyttelijöiden tai lähinnä sen vaalean kikkarapään alapäässä.
Varmaan menny ryhmät sekaisin nytHeh hyvä yritys![]()
Niin sinulla vedätyksesi kanssa.Heh hyvä yritys![]()
Ei meitä mitkään nössöt näyttelijät kiinnostaVarmaan menny ryhmät sekaisin nyt
Miten porukka on voinut mennä näin sekaisin siitä kamera hepusta. Äijä on vitivalkoinen ja näyttää niiden lasien kanssa lähinnä Bram Stokerin Draculan kissanpentu versiolta. Kamoon, mihin jäi Pipis.
Mielenkiintoisinta tuossa ensimmäisten rivien kuvassa on se, kuinka kerrankin näkyy useampi mies samassa kuvassa. Serbiassa taitaa miehetkin uskaltautua lähelle eturiviä.Postauksissa.
Pääseekö sinne jos ei ole homo?Ei meitä mitkään nössöt näyttelijät kiinnosta![]()