V
vierailija
Vieras
En tiedä, tuli vain jossain vastaan minulla, joko lehtijuttu tai X.Eikö toi keikka ollut jo huhtikuussa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tiedä, tuli vain jossain vastaan minulla, joko lehtijuttu tai X.Eikö toi keikka ollut jo huhtikuussa
Oli joo. Ja missä on edes näkynyt Dz Bn seurassa, ei kai missään?Eikö toi keikka ollut jo huhtikuussa
Hehkumisesta esiintymistilanteissa nyt lähinnä puhuin, mutta kieltämättä tulee hiukan pr suhteen kuva B:hen nähden. Jos tykkää olla esillä enemmän.Oli joo. Ja missä on edes näkynyt Dz Bn seurassa, ei kai missään?
Voisko noilla ollutkin olla jotain jo sit huhtikuussa.Hehkumisesta esiintymistilanteissa nyt lähinnä puhuin, mutta kieltämättä tulee hiukan pr suhteen kuva B:hen nähden. Jos tykkää olla esillä enemmän.
Ahaa, itse en huomaa mitään eroa esiintymisessä nyt vuoden takaiseen verrattuna.Hehkumisesta esiintymistilanteissa nyt lähinnä puhuin, mutta kieltämättä tulee hiukan pr suhteen kuva B:hen nähden. Jos tykkää olla esillä enemmän.
Kyllä Dz viime vuonna hehkui. Ehkä heillä oli suhteessa ongelmia keväällä. Tai varmasti olikin kun ovat nyt eronneet.Ahaa, itse en huomaa mitään eroa esiintymisessä nyt vuoden takaiseen verrattuna.
Joo sama boomerityyli muokkauksissa.Onko tuo kaikki giffit sun muut muokatut fotot postaava aina sama kkk emäntä? Miksi inhoaa bojania?
Boomerit vaan jaksaa jauhaa. Noloa.Kyllä Dz viime vuonna hehkui. Ehkä heillä oli suhteessa ongelmia keväällä. Tai varmasti olikin kun ovat nyt eronneet.
Sama slaavi-intoilija, iäkkäämpi tapaus tämä.Boomerit vaan jaksaa jauhaa. Noloa.