V
vierailija
Vieras
Sata kertaa helpompaa kuin nokkahuilun soittaminen.Bojanilta onnistuu rumpukompitkin!!!! On se monipuolinenEi oo nimittäin helppoa. Nimim. Kokeillut
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sata kertaa helpompaa kuin nokkahuilun soittaminen.Bojanilta onnistuu rumpukompitkin!!!! On se monipuolinenEi oo nimittäin helppoa. Nimim. Kokeillut
Oliko hän vauvalla aikoinaan Bojere shippareita vai Anna-Liisoja?![]()
Tiina Forsby 🦄 Instagramissa : "Ystävyys on siitä ihana asia, että se jatkuu aina siitä, mihin se edellisellä kerralla jäi ❤️ Onneksi meidän tiet kohtasi edes tämän yhden kerran tämän kesän aikana. KÄÄRIJÄ CREW on rakkautta minulle, PERHE ❤️ Hengess
1,200 likes, 17 comments - tiinatimanttinen August 29, 2026: "Ystävyys on siitä ihana asia, että se jatkuu aina siitä, mihin se edellisellä kerralla jäi ❤️ Onneksi meidän tiet kohtasi edes tämän yhden kerran tämän kesän aikana. KÄÄRIJÄ CREW on rakkautta minulle, PERHE ❤️ Hengessä mukana aina...www.instagram.com
Ihana postaus Tiinalta. Hän taitaa tosin kyllä olla enemmän K:n perään kuin toisinpäin![]()
Sun se pitäis tietää.Miks olis ollut?
No en ole niin harhainen et kuvittelisin tollaisia.Sun se pitäis tietää.
No sit et ole ollut vauvalla.No en ole niin harhainen et kuvittelisin tollaisia.
Olen. Sinä taas et niin että.No sit et ole ollut vauvalla.
Aika heikosti oot perillä fandomin asioista.Olen. Sinä taas et niin että.
Ehehhee, hyvin olen.Aika heikosti oot perillä fandomin asioista.
Taidat puhua itsestäsi, harrastus valehdella ja mollata esim. Tiinaa täällä sinulla.Ootko neliraajahalvaantunut ja sun ainoa iloa elämässä on vetää roolia kompostissa?
Herra isä
Housussas on, ihan normo ketjun pier*kak*atrollojen kirjoitteluja olivat.Kaasupenan juttuhahan varmaan vaan poistunu