K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kekä-hahmo on kaiken tämän takana. Pentti vetää oikeista naruista ja kekä on aina siellä, missä löytyy rähistävää. Kekä-hahmo kokee autistisessa maailmassaan, että hänen tehtävänsä on haukkua kaikki, jotka eivät hänen maailmaansa sovi. Seuraa kuin takiainen joka puolelle. Kekä on myöskin löytänyt vanhoilla päivillään homosivustot ja kuluttaa jodelin tissipalstoja huolella. Se onko hahmon luoja Pentti itse homo on vielä epäselvää.
Hahmoile vaan keskenäsi pelle, onneks minun ei tartte esittää muuta kuin mitä olen täällä tai missään muuallakaan.

Kekä-hahmo on kaiken tämän takana. Pentti vetää oikeista naruista ja kekä on aina siellä, missä löytyy rähistävää. Kekä-hahmo kokee autistisessa maailmassaan, että hänen tehtävänsä on haukkua kaikki, jotka eivät hänen maailmaansa sovi. Seuraa kuin takiainen joka puolelle. Kekä on myöskin löytänyt vanhoilla päivillään homosivustot ja kuluttaa jodelin tissipalstoja huolella. Se onko hahmon luoja Pentti itse homo on vielä epäselvää.
Hahmo myös ei osaa löytää mitään itse ja kuvittelee hänen maailmansa olevan maailman keskipiste ja kaikki muut ovat yksi ja sama vihollinen häntä vastaan. Hän taistelee viimeiseen asti omalla kritiikillään ja tarvittaessa loukkaa muita kostoksi.

Venekuva on muuten osa soft launchia. Ei se tyhjästä syntynyt eikä K:lla ollut mitään syytä periaatteessa sellaista tehdä. Toinen osa on ne KK:n erikoiset, kontekstiin yllättävänkin herkistelevät kuvatekstit julkaisuissa. Kaikki nämä on tullut tässä kevään mittaan. Loistivat poissaololla vielä lokakuussa 2025, jolloin suhde alkoi. Nyt asiat on jo siinä pisteessä, että aletaan pudotella vihjeitä. Kuten "rosvoilla" on alitajuinen tarve jättää johtolankoja.

No jospa tämä olikin syy sille, että gf nosti kytkintä ja kantoi kamansa pois Hiekkaharjun asunnolta.

Kuumimmat

Yhteistyössä