V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
TsemppiäKauhea kakkahätä ja vielä 10min matkaa!!
Sun ongelma on taas kerran, et tunnistelet ihmisiä väärin. Varo ettet tukehdu partakarvoihisi.Itse oon vaan naureskellut partaani sitä, että joku on antanut rakkautta hehkuvalle shipilleen terroristijärjestön nimen.
Jolle on ominaista ollut valkoinen ylivalta, juutalaisvastaisuus, homoviha ja maahanmuuton vastustaminen sekä siihen liittyvä valkoisen amerikkalaisuuden korostaminen![]()
E haaveillut pidemmän aikaa K:ta?Mä en millään usko, että K voisi päästää E:n käsistään. Etenkin kun E oli haaveillut pidemmän aikaa saavansa K:n. Varmasti ovat yhdessä
25.10.2025 todistetusti. Ja juuri noihin aikoihin on myös ero tullut, koska K sanoi marraskuussa haastattelussa istuttaneensa vanhempansa alas. Alkoi myös marraskuussa kertoilla sinkkuudestaan.Millos ne oli ollu ees tekemisissä ennen tota vuodenvaihteen tilintekoa, kun gfkin lähti?
Taas on tämä naisvihamielinen ja rasistinen BoJere shippari käynyt melskaamassa yöllä ketjussa. Sen lisäksi hän on taas nimitellyt muita kommentoijia ja haukuttu amislaisia sekä nostettu ikivanhoja viestejä. Huomaa kyl heti kun Hämeenlinnasta kajahtaa.
Hän on kovin piristävä!Kyseisen Bojanisti tädin piipahdusta ei voi olla huomaamatta.
Mä kävin just vääntämässä aamupaskan. Aamun paras hetki, otan kahvikupin mukaan ja luen lehden samalla.Kauhea kakkahätä ja vielä 10min matkaa!!
Kumpaan samaistut enemmän h*roon vai vammaiseen?Hän on kovin piristävä!
Jos toisten nimittely, ammattien halveeraaminen, misogynia, ummehtunut maailmankuva jne. lasketaan piristäväksi.Hän on kovin piristävä!
Ehkä he ovat kuin Dorian Grayn muotokuva - elokuvasta se taulu.Bojan parka. Minkälaisia Suomi-faneja hän onkaan saanut riesakseen.
Voi kulta pieni, kun kyllä historian tuntemus on sallittua ihan nuoremmillekin. Lähinnä osoittaa sivistyksen puutetta, jos ei tiedä mikä on KKK.Kuinka vanhoja ihmisiä täällä oikein kirjoittelee, jos KKK kirjaimista tulee ensimmäisenä mieleen ikivanha ja kauan aikaa sitten pirstaloitunut äärijärjestö. Muutenkin yön aikana on tänne kirjoitettu taas todella ummehtuneita ”mielipiteitä”. P.s. En ole shippari, eikä kiinnosta K:n jutut.
Ehkä he ovat kuin Dorian Grayn muotokuva - elokuvasta se taulu.
Päähenkilö pysyy vuodesta toiseen kauniina, samalla kun fanit kuhisevat yhä enemmän matoja, visvaa ja mätää.
Kauppahalleista voi kysellä, jos tuoretta haluaa.Mistähän voisi ostaa Hgissä herkkutattia?
Ehkä he ovat kuin Dorian Grayn muotokuva - elokuvasta se taulu.
Päähenkilö pysyy vuodesta toiseen kauniina, samalla kun fanit kuhisevat yhä enemmän matoja, visvaa ja mätää.
Sama täällä. KMulle K&K oli alunperin vain K&K . Myös KK on oikein hyvä design.