V
vierailija
Vieras
Ai, se olit sä, joka ei ymmärtänyt miten lentokonetila toimii.Ketä kiinnostaa joku vauvan muinainen juttu noin paljon, helpostihan sen puhelimesta näkee mikä se asia on? Vielä et sille jaksaa nauraa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai, se olit sä, joka ei ymmärtänyt miten lentokonetila toimii.Ketä kiinnostaa joku vauvan muinainen juttu noin paljon, helpostihan sen puhelimesta näkee mikä se asia on? Vielä et sille jaksaa nauraa.
Hyvä keskustelu?Kiitos pitkästä aikaa hyvästä keskustelusta. Kestikin yllättävän kauan![]()
Eikö se liittynyt Sanniin?Ehkä se voisi olla se KK:n seuraava tulossa oleva produktio, mistä hän aikaisemmin vihjaili erään ig-postauksensa kommentissa, kun joku oli kommentoinut ihaillen icip-universumia.
Niin, kunnes sinä liityit emojeinesi mukaan.Hyvä keskustelu?![]()
En ollut, pölö. Ihan jo matkustaessa on tarttenut tota.Ai, se olit sä, joka ei ymmärtänyt miten lentokonetila toimii.![]()
Itse asiassa tässä olet väärässä. Jos K olisi pelkästään rahan perään, olisi hän vuoden 2023 syyskuussa mennyt Israeliin keikalle ja vuoden 2025 syksyllä Kiinaan. Hän jätti nämä rahakkaat tarjoukset välistä henkilökohtaisista syistä. Alkaa puuduttaa tuo saman vanhan feikkitiedon tuputtaminen.Mitä vain, koska raha.
Minunkin mielestä. Taitaa KK olla jo ihan muissa puuhissa. Ja hyvä niin.Eikö se liittynyt Sanniin?
Onko vesi märkää?Mitä vatun nauramista tossa on, jos ei oo koskaan asiaa tarvinu niin mistä sen tietäis?
Hohhoijaa. Eiköhän K olis lähempänä sitä mainstream-artistin suosiota ja rahaa ilman noita juttuja.Mitä vain, koska raha.
Niin Israelin tais perua B ja joksujen takia, mutta mikä ihmeen Kiina?Itse asiassa tässä olet väärässä. Jos K olisi pelkästään rahan perään, olisi hän vuoden 2023 syyskuussa mennyt Israeliin keikalle ja vuoden 2025 syksyllä Kiinaan. Hän jätti nämä rahakkaat tarjoukset välistä henkilökohtaisista syistä. Alkaa puuduttaa tuo saman vanhan feikkitiedon tuputtaminen.
Eurodab tuskin tulee ainakaan. Se on jo niin vanha biisi, et miksi tulisi.Mitähän biisejä sinne K:n albumille tulee jo julkaistuista? Aika moni noista viimeisistä löytyy jo jonkun albumilta. Kun albumin nimi on Eurodisko, niin varmaan sinne tulee Eurodab ja Disko balls. Toivottavasti ei tulisi lisää Debien tekemää musaa.
Ehei, muoti-ilmiö niin tarttui siihen. Joksuilla typerä Jance jne.Hohhoijaa. Eiköhän K olis lähempänä sitä mainstream-artistin suosiota ja rahaa ilman noita juttuja.
Kertoi jossain haastiksessa ennen joulua, että oli saanut tarjouksen mennä jonnekin isolle festareille sinne, mutta halusi viettää aikaa perheensä kanssa. Tää oli se viime syksyn Kreikan matka ja ilmeisesti myös pikkuveljen synttärit.Niin Israelin tais perua B ja joksujen takia, mutta mikä ihmeen Kiina?
Apua, mä tipuin pois umk-ketjujen jälkeen. Oliko se sen kunnon uusavuttomien vanhusten kokoontumisajotAi, se olit sä, joka ei ymmärtänyt miten lentokonetila toimii.![]()
Siis ne shippiketjutApua, mä tipuin pois umk-ketjujen jälkeen. Oliko se sen kunnon uusavuttomien vanhusten kokoontumisajot![]()
Olen ollut mukana keskustelussa jo kaksi tuntia. Mutta hei, jos toi syyttely ja tunnistelu saa sut tuntemaan paremmuutta, niin anna palaa vaan.Niin, kunnes sinä liityit emojeinesi mukaan.![]()
Ei siinä kohtaa mainittu Sannia ollenkaan, vaan viitattiin icip-universumiin.Eikö se liittynyt Sanniin?
Höpöhöpö. Tämä on ollut osa K:n showta jo kauan ennen mitään suosiota ja UMK:ta. Sitä paitsi mikä ihmeen muoti-ilmiö toikin muka on?Ehei, muoti-ilmiö niin tarttui siihen. Joksuilla typerä Jance jne.
Vastas kyllä Sannin kommenttiin.Ei siinä kohtaa mainittu Sannia ollenkaan, vaan viitattiin icip-universumiin.
Itse en usko siihen että syynä oli henkilökohtaiset syyt. Tuskin edes harkitsi Israelia tosissaan.Itse asiassa tässä olet väärässä. Jos K olisi pelkästään rahan perään, olisi hän vuoden 2023 syyskuussa mennyt Israeliin keikalle ja vuoden 2025 syksyllä Kiinaan. Hän jätti nämä rahakkaat tarjoukset välistä henkilökohtaisista syistä. Alkaa puuduttaa tuo saman vanhan feikkitiedon tuputtaminen.
Oli!Apua, mä tipuin pois umk-ketjujen jälkeen. Oliko se sen kunnon uusavuttomien vanhusten kokoontumisajot![]()
Tässä viitattiin siihen kommenttiin, missä KK vastasi eräälle K-fanille. Ei siinä ollut Sanni osallisena mitenkään.Vastas kyllä Sannin kommenttiin.
MlM oli kuumaa valuuttaa ja K todennäköisesti imi vaikutteita maailmalta. Toki hän olis voinut hypätä toiseenkin kelkkaan mutta eiköhän MlM teema ole tarkoin punnittu.Höpöhöpö. Tämä on ollut osa K:n showta jo kauan ennen mitään suosiota ja UMK:ta. Sitä paitsi mikä ihmeen muoti-ilmiö toikin muka on?
ICIP maailma musavideoissa on KK:lle aika ominaista. Kaukaa haettua silti et liittyisi B:hen jotenkin. -erisanTässä viitattiin siihen kommenttiin, missä KK vastasi eräälle K-fanille. Ei siinä ollut Sanni osallisena mitenkään.
Sannille vastasi myös, että part2 tai jotain.Tässä viitattiin siihen kommenttiin, missä KK vastasi eräälle K-fanille. Ei siinä ollut Sanni osallisena mitenkään.