V
vierailija
Vieras
Pöyristyttävää. Jaoin juuri teille eksklusiivisesti alapääni koko vahaushistorian, ja joku kylmästi poisteli.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pöyristyttävää. Jaoin juuri teille eksklusiivisesti alapääni koko vahaushistorian, ja joku kylmästi poisteli.
Ei. Ei. Ei ja ei.Miklun ja Emma gaalan. Tää ei ole trollausta, vaan kliseisesti sitä universumin johdatusta. Mulle myös K ja kyseinen M olis kuuma pari. Hiukan kuumistelin myös KK x M yhdistelmää vuonna 2022.
Kk:lla oli silloin sellainen beige puskapaljastelijan pitkä takki ja näytti JetroltaMiklun ja Emma gaalan. Tää ei ole trollausta, vaan kliseisesti sitä universumin johdatusta. Mulle myös K ja kyseinen M olis kuuma pari. Hiukan kuumistelin myös KK x M yhdistelmää vuonna 2022.
Ketä häpäistiin Jania vai Jereä?Ymmärrän erityisesti kolmen viehätyksen, se vetoaa ficeissä ja muutenkin. Mut muhun iskee myös hyvät kaksikot (k×kk). Tiettyjen kinkkien lisäksi vaniljaisehkokin maistuu.
Pidin ite JO-ficcisarjasta jossa oli jance, mut ideana j:n käyttäminen ja häpäiseminen toisten nähden. Oli siinä sit muitakin asetelmia (rope top kris tms).
Ei mulla nyt muuta asiaa. Kunhan ylijaan viidakon ykän mieltymyksiä tässä.
Eihän tossa ole mitään ihmeellistäEli oot Kärtsäläisiä. Uskomatonta, että olet voinut olla törmäämättä lähmäsatuihin. Olet kyllä huolellisesti elänyt valitsemassai putkessa!
KK on ihana. Mulle laihuus ei ole tärkeintä.Kk:lla oli silloin sellainen beige puskapaljastelijan pitkä takki ja näytti Jetrolta
MItä siinä sitten oli? Kaksi kertomusta löytyy kuitenkin aiemmilta sivuilta.Pöyristyttävää. Jaoin juuri teille eksklusiivisesti alapääni koko vahaushistorian, ja joku kylmästi poisteli.
Törkeää.Pöyristyttävää. Jaoin juuri teille eksklusiivisesti alapääni koko vahaushistorian, ja joku kylmästi poisteli.
Ok. Kuinka kykenit siihen, siellä oli kuitenkin paljon myös Kärtsälinkkejä? Itse ratkaisin aivojeni dilemman häiriköimällä siellä niin pirusti, jotta prinssistoorien vaikutus neutraloituiEihän tossa ole mitään ihmeellistäMiksi joku menis lukemaan jotain lähmäsatuja, jos ei pätkääkään kiinnosta
Mäkin skippasin ne vauvapalstan runkutusketjut umk-ketjujen jälkeen.
Miks mä lukisin BoJere ficcejä, jos ne ei kerta kiinnosta? Aika moni on päätynyt tänne samaa reittiä kuin mä ja osa taas kärvisteli vauvan shitti-shippi ketjuissa.Eli oot Kärtsäläisiä. Uskomatonta, että olet voinut olla törmäämättä lähmäsatuihin. Olet kyllä huolellisesti elänyt valitsemassai putkessa!
Kaikkia ei kiinnosta trollaus tai perinteiset keskustelupalstat. Hyvin oli jaossa linkkejä niin tumpussa kuin X:ssä kuin.Ok. Kuinka kykenit siihen, siellä oli kuitenkin paljon myös Kärtsälinkkejä? Itse ratkaisin aivojeni dilemman häiriköimällä siellä niin pirusti, jotta prinssistoorien vaikutus neutraloitui![]()
Ehkä luulet kahta kirjoittaa yhdeksi.Outo tunne, että sama kirjoittaja yrittää vuoron perään mielistellä ja dumata mun jutut. Tiedättekö fiiliksen? Joko mulla on paranoidinen palstapsykoosi tai jollakulla muulla monipersoonahäiriö.
Ai missä?Outo tunne, että sama kirjoittaja yrittää vuoron perään mielistellä ja dumata mun jutut. Tiedättekö fiiliksen? Joko mulla on paranoidinen palstapsykoosi tai jollakulla muulla monipersoonahäiriö.
Hirveesti tekisi mieli vastata että housussasAi missä?
Hyvä sinä! Jodel, discord, tumppu jne. Nää mammapalstat on lähinnä halpaa huviaOk. Kuinka kykenit siihen, siellä oli kuitenkin paljon myös Kärtsälinkkejä? Itse ratkaisin aivojeni dilemman häiriköimällä siellä niin pirusti, jotta prinssistoorien vaikutus neutraloitui![]()
Eli paranoia. Täytyy selvästi ottaa breikki koko ketjusta.Ehkä luulet kahta kirjoittaa yhdeksi.
Vauva on mummojen paikka. Ei siellä nuoret mitään linkkejä etsi.Ok. Kuinka kykenit siihen, siellä oli kuitenkin paljon myös Kärtsälinkkejä? Itse ratkaisin aivojeni dilemman häiriköimällä siellä niin pirusti, jotta prinssistoorien vaikutus neutraloitui![]()
Olen sun aviomies. Terkkuja olkkarista.Eli paranoia. Täytyy selvästi ottaa breikki koko ketjusta.
Ps. Petyn jos joku ei vastaa tyyliin että tervemenoa vammanen.
Kuinka niin Jereä? Eihän tuossa Jerestä puhuta vaan Janista ja NacestaKetä häpäistiin Jania vai Jereä?
No mm mä latailin aika ansiokkaasti UMK ketjuun kaikkea kivaa niin jäi varmaan vaihde vaan sit päälleVauva on mummojen paikka. Ei siellä nuoret mitään linkkejä etsi.
Tähdet kohdillaanTarkennan. KK on ollut mun elämän mies vuodesta 2022 ja Kärtsä UMK23 asti, mut se siitä.
Mä olen varmaan sit liian kirjailijatyyppinen skitso. En haluu mennä tunnuksien/nimimerkkien taakse. Annaliisana olo on mun juttu.Kaikkia ei kiinnosta trollaus tai perinteiset keskustelupalstat. Hyvin oli jaossa linkkejä niin tumpussa kuin X:ssä kuin.
Mä tarkoitin kyllä lähinnä täysin erilaista tyyliä.KK on ihana. Mulle laihuus ei ole tärkeintä.