V
vierailija
Vieras
Et osaa itsekään kirjoittaa.Ei yhtään epäselvä, Jessen läppärin käytöstä tossa esim. puhuu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Et osaa itsekään kirjoittaa.Ei yhtään epäselvä, Jessen läppärin käytöstä tossa esim. puhuu.
Sinä ilmaiset itseäsi vielä huonommin.Höpön löpöä, ei tainnu muilla olla ongelmia sen suhteen.
Ei varmastikaan, koin vain tarpeellisena puuttua aiemman managerin mollaamiseen.Onko siellä pääsykokeessa siis vaatimus, että pitää olla nainen?
Normaaliälyinen ymmärtää kyllä niin että.Sinä ilmaiset itseäsi vielä huonommin.
Kylläpä sinulla on typeriä näsäviisauksia varastossa.Onko siellä pääsykokeessa siis vaatimus, että pitää olla nainen?
Normaaliälyinen ymmärtää kyllä niin että.
Kukaan ei ole mollannut. Tämä sinun jankkaamisesi on vaan noloa.Ei varmastikaan, koin vain tarpeellisena puuttua aiemman managerin mollaamiseen.
Mummoilla yleensä on.Kylläpä sinulla on typeriä näsäviisauksia varastossa.
On todellakin, koitin kyllä ilmiantaa osan aamun jutuista, aina ne vaan eivät poistu.Kukaan ei ole mollannut. Tämä sinun jankkaamisesi on vaan noloa.
Onko Kekä lähdössä Turku kierrokselle?Ajattelin ajaa huomenna Turkuun ja viettää siellä aikaa kolme päivää. Onko Kakolan hotelli ja kylpylä tutustumisen arvoisia? Saako siellä naisihminen olla rauhassa ja onko saunat liian tiiviitä sillä tavalla, että joku voi istua ihan viereen? Arvostan omaa tilaa ja rauhaa. Viimeksi kun olin kylpylässä, niin miespuolinen henkilö yritti houkutella minua huoneeseensa.
No jos K ja E olisivat lopettaneet musiikin teon ja esiintymisen niin kyllä, sanoisin että eivät olleet artistin työhön sopivia.Ja Jere Käärijä ja Erika viisuista esim. Suhtaudutko yhtä kylmästi ja muka tietävänä myös heihin?
Ei ole minun kirjoitukseni, pöljäke pölö. Varmaan ihan sen tunnistatkin, kun oikein mietit.Onko Kekä lähdössä Turku kierrokselle?
Minäkin yritin. Törkeää käyttää BoJerea ja sanaa historia samassa lauseessa. Se on rikos.On todellakin, koitin kyllä ilmiantaa osan aamun jutuista, aina ne vaan eivät poistu.
Hah hah haa, nyt paljastitkin sit täysin tietämättömyytesi asioista eli mitä ilmeisemmin vaan haukkuja trolli.No jos K ja E olisivat lopettaneet musiikin teon ja esiintymisen niin kyllä, sanoisin että eivät olleet artistin työhön sopivia.
Mitä ajattelit tehdä Turussa? Iskeä miehiä?Ei ole minun kirjoitukseni, pöljäke pölö. Varmaan ihan sen tunnistatkin, kun oikein mietit.
Kauppakorkeassa on paljon kiertuemanagerin työtä tukevia kursseja , esim: Liikkuvan tietotyön perusteet: Excel-analytiikka linja-autoympäristössä, 6 op. Eli tottakai on oikea koulutus siihen hommaan.Ei yhtään epäselvä, Jessen läppärin käytöstä tossa esim. puhuu.
En ole menossa Turkuun, miks hitossa menisin sinne, vapaaehtoisesti.Mitä ajattelit tehdä Turussa? Iskeä miehiä?
Trolli-pakottaja paikallaHah hah haa, nyt paljastitkin sit täysin tietämättömyytesi asioista eli mitä ilmeisemmin vaan haukkuja trolli.
Mun lähipiirissä ja työyhteisössä pyörii kulttuurituottajan koulutuksen saaneita vaikka huru mykket. Joo, tapahtumajärjestäjinä ihmisiä paikallaan, mutta en minä niille jotain isoa kiertuemanagerointia tehtäväksi antaisi.
Voihan prinssilima sentäänMinäkin yritin. Törkeää käyttää BoJerea ja sanaa historia samassa lauseessa. Se on rikos.
Mitäs haukkumista tuossa on?Hah hah haa, nyt paljastitkin sit täysin tietämättömyytesi asioista eli mitä ilmeisemmin vaan haukkuja trolli.
Ei suoranaisesti, mutta kirjoittaja siis kuvittelee tietävänsä tän ex-managerin tilanteen, joten kuuluu näihin mollaajiin selkeästi.Mitäs haukkumista tuossa on?
Hyvä työntekijä löytää kyllä töitä, ei tarvitse huolehtia.Ei suoranaisesti, mutta kirjoittaja siis kuvittelee tietävänsä tän ex-managerin tilanteen, joten kuuluu näihin mollaajiin selkeästi.