V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Väitän että suurin osa tietää. Oon teknologian mummokäyttäjä par excellence ja oon reissuissa käyttäny tota.Väitän että suurin osa ihmisistä ei tiedä, että google kääntäjällä voi kuvata käännettävän kohteen ja että se sit kääntää sen.
Mistä sait tietää kyseisestä toiminnosta? Mä veikkaan, että suurin osa ei ole saanut tietää siitä mistään.Väitän että suurin osa tietää. Oon teknologian mummokäyttäjä par excellence ja oon reissuissa käyttäny tota.
Ei juma, toihan on ihan basic-juttu.Mistä sait tietää kyseisestä toiminnosta? Mä veikkaan, että suurin osa ei ole saanut tietää siitä mistään.
No siinä translate-apin alareunassa lukkee vaihtoehto "camera"Mistä sait tietää kyseisestä toiminnosta? Mä veikkaan, että suurin osa ei ole saanut tietää siitä mistään.
Matin äiti taitaa ollaKuka se tumma nainen oli K:n kuvissa?
Ehkä Vainin sydänvyötä käyttävät seurustelevat kaikki keskenäänTupla K ja tanssija-Alex. Mitään varmoja todisteita ei ole antaa mut mut mut vanhat stoorit ja Losissa vietetty aika jne.
Minä en ainakaan ollut ennen kuullut että.Mistä sait tietää kyseisestä toiminnosta? Mä veikkaan, että suurin osa ei ole saanut tietää siitä mistään.
Siis uuteen autoon penkinpäällisten laitto vain, ihan on huoltosopimus kyllä tähän.Osaatko kekä rassata oikeesti autoas? Arvostan semmosia taitoja. Yritän ite opetella jotain mut oon todella takamatkalla.
Kyllähän noi sukulaiset K ehdottamia tietenkin on, miten Yle muuten heistä tietäis, ehkä jopa se K-fani pikkupoika, jollei sitten ole muuten törmänneet siihen. Siitä nyt toki oli lehdissäkin.Mä taas en ymmärrä sun logiikkaa. Toihan on esitys, eikä siinä ketään esitellä nimellä eikä sukulaisuussuhteella. Monet vaan katsoo et siinä on joitain tyyppejä esityksen osana. Pikkuveli ja kummitytär eivät todellakaan ole koko perhe. Sitä paitsi tuskin K on tuota esitystä suunnitellut. Siinähän oli myös se pikkupoika mukana, joka oli jo kesällä pari kertaa lavalla.
Ai pari vai, eiköhän noi asiat voi liittyä myös ihan töihin.Tupla K ja tanssija-Alex. Mitään varmoja todisteita ei ole antaa mut mut mut vanhat stoorit ja Losissa vietetty aika jne.
Siis mitä. Mitä? MiTÄ? Mitkä asiat? Joku uusi päivitys?Ai pari vai, eiköhän noi asiat voi liittyä myös ihan töihin.