V
vierailija
Vieras
Joo vastenmielinen. Ilmankos double on lopettanu pikkuhiljaa tykkäilytEn pidä cledosin kaahailuista ja siitä karseasta 50000 euron arvoisesta rumasta kaulakorusta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo vastenmielinen. Ilmankos double on lopettanu pikkuhiljaa tykkäilytEn pidä cledosin kaahailuista ja siitä karseasta 50000 euron arvoisesta rumasta kaulakorusta.
Totta!! Bojanilla tosin on todennäköisesti päällimmäisenä metsäiset vivahteet, kun taas Kärtsällä kukkaisnuotit.Molemmilla on oma brändi eli lahjoittavat niitä oman brändinsä tuotteita. B:llä ei ole vaatemallistoa mutta toisaalta kyllä on hajuvesiä. Onkohan lahjoittanut hajuvettä K:lle?
Valheellisten juttujen? -eriSä olet oikeasti ihan sekaisin. Vaikka tiedät kirjoittavasi pa..kaa, valheellisten juttujen keksiminen ei ole ihan normaalia ja sitä et itse tunnu ymmärtävän. Säälittävää elämää päivästä toiseen.
Niinpä, täällä nää parafanit luulet et Joostin ainoa ystävä ois K, tää asia sit uhka.Ei tuo välttämättä oo trollausta. Tiktok haastattelussa C sanoo antaneensa J:lle vaatteita
Ei ole minulta, minä kyllä uskon Joostilla olevan useampia hyviä ystäviä.Miksi sä muilta kysyt, kun vastasit jo itse omaan kysymykseesi.Ootko kenties Kekä?
No onhan toi K-fanien käytös outoa?Apua mitä uhriutumista.![]()
Inhoan näitä laiskoja väitteitä, joilla torpataan jonkun kommentti. Mistä näet, että se on AI:lla tehty? Mikä siinä on sellaista, että sen tunnistaa?
Just näin.Eihän täällä edes ole muuta kuin perättömiä väitteitä. Miten se silloin voi olla keskustelun sabotointia? Vai onko niin että toikin totuutta kaiken valheen keskelle ja se on sitä sabotointia?
Tässä hyvä ihminen. Älä poista sitä koko ajan!
Aidot välit, niin ei tartte tolleen mielistellä, mutta eikös K:llakin ollut kerran se hattu ja Häärijällä sukat.Mitä vaatteita B on ikinä muuten lahjoittanut K:lle?
Jännä kyl noi vaatteiden annot. Tomppakin vaatettanu K:ta jne.
Eli? Ite en tunnista.Arvasin et kommentoija olit sä.![]()
Trololol.Ei selviä mitään tällaista, haluatte vain kiusata.