V
vierailija
Vieras
Niinpä, täällä nää parafanit luulet et Joostin ainoa ystävä ois K, tää asia sit uhka.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niinpä, täällä nää parafanit luulet et Joostin ainoa ystävä ois K, tää asia sit uhka.
Kun se kommentti oli minulta, enkä ole K-fani.No onhan toi K-fanien käytös outoa?
Aidot välit, niin ei tartte tolleen mielistellä, mutta eikös K:llakin ollut kerran se hattu ja Häärijällä sukat.
No ei edeltävät kommentit oikein siltä vaikuttaneet, heh.K fanit tietää hyvin, et Joostilla on laaja ystäväpiiri. Vähän nyt yritystä lisää näihin sössötyksiin.
Ai nää tekoälyrähinäväitteet vai?Kun se kommentti oli minulta, enkä ole K-fani.
Se on Pentti. Hän näkee K-faneja joka puolella.Kun se kommentti oli minulta, enkä ole K-fani.
En ole sellaisia täällä nähnyt muuta kuin sinun kirjoittamana.Ai nää tekoälyrähinäväitteet vai?
Miten niin? Heteroita ovat kaikki paitsi tämä Alex ja Marko.Vieläkö täällä harhaiset haaskaa aikaansa ja haaveilee homosteluista?
En ole kirjoittanut mitään sellaista, miks olisin?En ole sellaisia täällä nähnyt muuta kuin sinun kirjoittamana.
No sun luetunymmärtäminen onkin vähän hakusessa.No ei edeltävät kommentit oikein siltä vaikuttaneet, heh.
Minä sen kirjoittanut ihan nainen kyllä, ei kai muilla ole tarvetta hyökätä ton Cledoksen kimppuun kuin K-faneilla kateuttaan.Se on Pentti. Hän näkee K-faneja joka puolella.
Juuri äsken kirjoitit vai etkö muista mitä teit minuutti sitten?En ole kirjoittanut mitään sellaista, miks olisin?
Ei ole.No sun luetunymmärtäminen onkin vähän hakusessa.
Niin kysymyksen muodossa et oliko tää kelle vastasin se asiasta rähissyt.Juuri äsken kirjoitit vai etkö muista mitä teit minuutti sitten?
Miksi K-fanit ois kateellisia C:lle? Ei ole munkaan pala kakkua nämä suomi-räpyttäjät, K mukaanlukien.Minä sen kirjoittanut ihan nainen kyllä, ei kai muilla ole tarvetta hyökätä ton Cledoksen kimppuun kuin K-faneilla kateuttaan.
Niin eli olet ainoa, joka on sellaista tähän ketjuun kirjoittanut.Niin kysymyksen muodossa et oliko tää kelle vastasin se asiasta rähissyt.
Suomi-räpyttäjät.Miksi K-fanit ois kateellisia C:lle? Ei ole munkaan pala kakkua nämä suomi-räpyttäjät, K mukaanlukien.
En tiedä ketä nää on, mut vastasit juuri omaan kysymykseesi.Miten niin? Heteroita ovat kaikki paitsi tämä Alex ja Marko.
Mä oon täällä nauramassa mummojen tyhmille jutuille ja sillä ei ole mitään tekemistä fanituksen kanssa. -Joost faniMinä sen kirjoittanut ihan nainen kyllä, ei kai muilla ole tarvetta hyökätä ton Cledoksen kimppuun kuin K-faneilla kateuttaan.
En vastannut vaan tein lisäkysymyksen. Näillä on suuri eroEn tiedä ketä nää on, mut vastasit juuri omaan kysymykseesi.
Aika pihalla olet fandomista sitten.En tiedä ketä nää on, mut vastasit juuri omaan kysymykseesi.
Olihan tuolla aiemmilla sivuilla isot riidat siitä.Niin eli olet ainoa, joka on sellaista tähän ketjuun kirjoittanut.