V
vierailija
Vieras
Ei sellaisia ole onneksi olemassaEntä frisbeegolffaava nainen?![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei sellaisia ole onneksi olemassaEntä frisbeegolffaava nainen?![]()
Ei varmaankaan, paitsi suomalaiset naiset ovat lajissa maailmanhuippujaEi sellaisia ole onneksi olemassa
kukaan oikea esim ranskalaisnainen ei kuluttaisikaan aikaansa muovilättyä viskomalla metsässä. Suomi-rekkisten juttuEi varmaankaan, paitsi suomalaiset naiset ovat lajissa maailmanhuippuja
Eiköhän KK ole jo sirtynyt muihin hommiin Käärijältä ja Warnerin prokkikset hoidettuVeikö K Joostin luontoon ja onko KK mukana![]()
Heh heh huonosti olet perillä.Eiköhän KK ole jo sirtynyt muihin hommiin Käärijältä ja Warnerin prokkikset hoidettu
Tai sitten sinä itseHeh heh huonosti olet perillä.
Huonosti oot perillä. Nyt Google käteen.kukaan oikea esim ranskalaisnainen ei kuluttaisikaan aikaansa muovilättyä viskomalla metsässä. Suomi-rekkisten juttu
Äläpä höpäjä.kukaan oikea esim ranskalaisnainen ei kuluttaisikaan aikaansa muovilättyä viskomalla metsässä. Suomi-rekkisten juttu
www.ff-flyingdisc.fr
No sä nyt et ainakaan tiedä mistään mitään.Ei todellakaan tiedä, jos nämä henkilöt ei ole kertoneet et ovat heteroita.
Karvainen nainen ja Bojan seisoivat majakan huipulla, missä ulkosaariston viiltävä tuuli riepotteli heidän vaatteitaan. Euroviisujen kirkkaista valoista, areenoiden pauhusta ja jatkuvasta median salamavalojen välkkeestä oli kulunut aikaa, mutta heidän välisensä side ei ollut haalistunut. Täällä, kaukana kaikesta, oli vain kylmä graniitti, meri ja he kaksi.
Bojan veti nakkinsa kaulusta ylemmäs ja katsoi karvaista naista, jonka katse oli nauliutunut horisonttiin. Karvaisen naisen hiukset olivat sekaisin tuulesta, ja vaikka hänellä ei ollut yllään tuttua stringibikiniääm, Bojan näki hänen silmissään saman sähköisen energian, johon oli rakastunut Moskovan hämärissä takahuoneissa.
"Sä olet hiljainen", Bojan sanoi, ja hänen äänensä oli pehmeä kontrasti aaltojen jylinälle. Hän astui askeleen lähemmäs, kunnes heidän olkapäänsä koskettivat.
Karvainen nainen kääntyi hitaasti. Hänen kasvoilleen nousi se tuttu, hieman poikamainen virnistys, joka sai aina Bojanin sydämen jättämään lyönnin välistä.
"Mietin vaan... täällä ei oo vodkaa", karvainen nainen sanoi murretulla englannillaan ja naurahti matalasti. "Mutta täällä on sä. Se on parempi."
Bojan hymyili, ja se lämpö, joka hänen silmistään heijastui, tuntui murtavan saaren ympärillä vellovan syksyisen kylmyyden. Hän ei epäröinyt. Bojan nosti kätensä ja asetti sen karvaisen naisen tissille. Karvainen nainen hätkähti hieman yllätyksestä, mutta nojasi sitten kosketukseen ja sulki silmänsä.
"Olen kaivannut tätä", Bojan kuiskasi. "Tätä rauhaa. Sinua."
Kun karvainen nainen avasi silmänsä, niissä ei ollut enää tylsyyttä, vaan pelkkää aitoutta ja haavoittuvuutta. Hän tarttui Bojanin ranteeseen, pitäen käden tiukasti poskellaan, ja astui vieläkin lähemmäs, kunnes heidän välistään ei mahtunut edes merituuli.
"Mäkin olen kaivannut", karvainen nainen vastasi hiljaa. "Joka päivä, Bojan."
Bojan kumartui eteenpäin ja painoi huulensa karvaisen naisen huulille. Suudelma oli aluksi hidas ja tunnusteleva, täynnä kaikkea sitä ikävää, mitä kuukausien etäisyys ja pitkät puhelut olivat rakentaneet. Se syveni nopeasti, muuttuen yhtä intensiiviseksi ja polttavaksi kuin se palo, joka heidän välillään oli syttynyt ensimmäisestä kohtaamisesta lähtien. Hampaat kalisivat toisiaan vasten. Karvaisen naisen vapaa käsi löysi tiensä Bojanin niskaan, sormien hukkuessa tämän rasvaisiin hiuksiin.
Kun he lopulta irtaantuivat toisistaan hengittäen raskaasti, majakan suuri valo heidän yläpuolellaan syttyi välähtäen käyntiin. Se pyyhkäisi heidän ylitseen, valaisten pimeyteen laskeutuvan saaren ja heidän toisiinsa kietoutuneet siluettinsa.
Bojan painoi otsansa karvaisen naisen napaa vasten ja huokaisi onnellisena. He olivat palanneet majakalle – paikkaan, jossa maailma ei voinut saavuttaa heitä.
Puhu vaan omasta puolestasi, pöhelö.Meillä on oikein haaskaa aikaa täällä! T. IDÄN SHIPPIEMÄNTÄ
No kaunis on ja miten hvetin kova tanssija. Mut ei miehiilä oo mitään bambin silmiä! (Muistan miten vtutti joskus parikymppisenä kun olin kuulevinani että ihastus sanoi että mulla on vampin silmät! Lähempänä oleva ystävä korjasi vähän myöhemmin että se kyllä puhui bambin silmistä. Bambit on epäkuumia ajovaloissa mollottajia)Ooh, kuka on tuonut tänne Alexin. Jessus miten kaunis mies.Ei kyl löydy mitään todisteita siitä, että KK ja A olis tavanneet, mutta ajatuksen tasolla kaks bambi-silmäistä miestä Losin yössä.
![]()
Miksi kaikki kiusaa B:tä. Paljon kauniimpi kuin K.Kyl B:n kelpaa, kun karvanen nainen työntää kuulan sinne minne aurinko ei pususta.
Mä en pidä kumpaakaan kauniina, mutta K on karismaattinen. Makuasia, että kumman persoona ja ulkonäkö viehättää enemmän.Miksi kaikki kiusaa B:tä. Paljon kauniimpi kuin K.
Minusta taas Jure on näitä kumpaakin kauniimpi.Miksi kaikki kiusaa B:tä. Paljon kauniimpi kuin K.
Kyl voi olla. Bambi-silmät on suuret, kauniit ja pehmeät. Moni nuorimies on nukkemaisemman kauniimpi kuin yksikään nainen.No kaunis on ja miten hvetin kova tanssija. Mut ei miehiilä oo mitään bambin silmiä! (Muistan miten vtutti joskus parikymppisenä kun olin kuulevinani että ihastus sanoi että mulla on vampin silmät! Lähempänä oleva ystävä korjasi vähän myöhemmin että se kyllä puhui bambin silmistä. Bambit on epäkuumia ajovaloissa mollottajia)
Pidän kumpaakin tosi kauniina omilla tavoillaan, mut K menee mulla tyylitajunsa takia Bn edelle. Tyyli on vaan aina vedonnu muhun tosi paljon enemmän ku kasvonpiirteet tai kropan muodot. Kuten sanot, makuasia mikä keneenkin iskee.Mä en pidä kumpaakaan kauniina, mutta K on karismaattinen. Makuasia, että kumman persoona ja ulkonäkö viehättää enemmän.
Jaa-a, vähän outo analyysi et vaatiiko se jotenkin erityistä tyylitajua, kun lähinnä pukeutuu musiikkityylinsä mukaisesti.Pidän kumpaakin tosi kauniina omilla tavoillaan, mut K menee mulla tyylitajunsa takia Bn edelle. Tyyli on vaan aina vedonnu muhun tosi paljon enemmän ku kasvonpiirteet tai kropan muodot. Kuten sanot, makuasia mikä keneenkin iskee.