V
vierailija
Vieras
Häh? Sehän on karvanen ja parrakas ex-painija, hyi.Menee sun teoria pieleen. Mielummin näkisin Bojanin Triple H:n käsittelyssä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Häh? Sehän on karvanen ja parrakas ex-painija, hyi.Menee sun teoria pieleen. Mielummin näkisin Bojanin Triple H:n käsittelyssä.
En kyllä vielä omakohtaisesti ollu turruttanu VIELÄ keväällä 23 herra Wolfilla. Ainoastaan herra PöyhöselläJos on turruttanut itsensä Herra Wolfilla ja Seedillä, niin tuskin Jane Austinin Charles Bingley tyyppiset hahmot jaksaa enää kiinnostaa sen jälkeen.
Palvon pas-kaa ja pie-ruja.Häh? Sehän on karvanen ja parrakas ex-painija, hyi.
Hehe. Mä ainakin oon täällä jo itse murjonut vitsiä siitä että en totta tosiaan pääse nussimaan. Eli totta tosiaan panen useammin austenin pilkkuja ku mitään mikä liikkuu!Joskus tulee typo tai kirjotusvirhe. Tämän ketjun pilkunnussija mummot vissiin odottaa niitä kieli pitkänä. Ainoa hetki, kun pääsette nussimaan edes jotakin.
Siis mikä on Triple H.Menee sun teoria pieleen. Mielummin näkisin Bojanin Triple H:n käsittelyssä.
Bojanin Tripla-Hole?Siis mikä on Triple H.
Mikä sinunkin ongelma on, pöntti. Kertakaikkisen typerää juttua.Peräsuoli, naisen paras puoli. Tää setä sitä nuoli, eikä pillua huoli. Peppureikä, ei koskaan sano eikä. Siihen voi luottaa, se nautintoa tuottaa. Kun nainen paskantaa, niin rakkaus kukoistaa. Kun nainen ei paskaa anna, ei rakkaus silloin kauas kanna. Kun nainen ihanasti pieree, tää setä paskaa nielee. Ilman paskaa, en voisi naista rakastaa.
Sama. Ittee ei provosoi muiden preferenssit. En aina käsitä, mut kiinnostava yrittää.Niin. Makuasia. Musta on kyllä ollu kiinnostava jakaa näitä täällä. Että mikä kenessäkin omia fanejaan viehättää.
Googlasin. On vanha ja karvainen lihaskimppu. Vapaapainija tms.Siis mikä on Triple H.
Älä kiinnitä huomiota, ellet sitten varta vasten ole asiasta kiinnostunut. Sillmä tottuu, silmä tottuu. Kohta en osaa enää varmaan olla ilman noita.Mikä sinunkin ongelma on, pöntti. Kertakaikkisen typerää juttua.
Palvon pas-kaa ja pie-ruja.Mikä sinunkin ongelma on, pöntti. Kertakaikkisen typerää juttua.
Tommonen ukkelihahmo. Ok. Monenlaista fantasiaa.Googlasin. On vanha ja karvainen lihaskimppu. Vapaapainija tms.
Oletko koskaan nuollut peräreikää?Hehe. Mä ainakin oon täällä jo itse murjonut vitsiä siitä että en totta tosiaan pääse nussimaan. Eli totta tosiaan panen useammin austenin pilkkuja ku mitään mikä liikkuu!
Ja pyydän anteeksi, arvelinkin että saattoi olla typo.
Oisko sopu nyt?
Hieno hommaÄlä kiinnitä huomiota, ellet sitten varta vasten ole asiasta kiinnostunut. Sillmä tottuu, silmä tottuu. Kohta en osaa enää varmaan olla ilman noita.
Musta tuntuu että K mummot on ollu nuorena kunnon maineestaan vapaamielisiä hutsuja.Kävikö samoin myös meille k-mummoille?
Mä sain nuorena ihan liikaa huomiota ja se alkoi lähinnä ahdistamaan. Saako tästäkin analyysin aikaiseksi?Kävikö samoin myös meille k-mummoille?
Tällaisen asenteen oppii muuten notkumalla tarpeeksi esimerkiksi bdsm-bileissä. On avuksi monessa tilanteessa elämässä.Sama. Ittee ei provosoi muiden preferenssit. En aina käsitä, mut kiinnostava yrittää.
Sulla on jotakin Bojania vastaan kyllä. Miksi?Tämän illan saldo, B pökäle kädessä luomassa tuulahduksia![]()
(Tosta kaasu-ukosta kyllä sanon et hän tarviis jonkun oman suljetun palstatilan leikkeihinsä)Tällaisen asenteen oppii muuten notkumalla tarpeeksi esimerkiksi bdsm-bileissä. On avuksi monessa tilanteessa elämässä.
Ei muakaan muuten ois B:n "seksualisoiminen" vastoin omia havaintojani ois sen enempää provosoinu, ellei verettömät Austenmummot olisi pakottanu sitä olmia UMK ketjuun.Sama. Ittee ei provosoi muiden preferenssit. En aina käsitä, mut kiinnostava yrittää.
Okei. No siitä on nyt kolme vuotta, olisko jo aika let it goo let it goooo.Ei muakaan muuten ois B:n "seksualisoiminen" vastoin omia havaintojani ois sen enempää provosoinu, ellei verettömät Austenmummot olisi pakottanu sitä olmia UMK ketjuun.
Kärtsän palvonta-alttarille!!