V
vierailija
Vieras
Musta oli kyllä hyvin outoa sanoa "rakkaansa" tekstiilistä julkisesti että hyi hlvetti mikä haju. Hirveän epäkunnioittavaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu muakin kiinnostaa, et miksi Joost on ottanut yhteyttä suomalaisiin räppäreihin jo vuosia sitten. Tuskin C ja K on ainoat. Kohta hän varmaan bondaa sen Deviton kanssa.Nää on kaksi ihan mitätöntä pikkuartistiaMiten joku voi olla heistä näin kiinnostunut?
![]()
Noi videot oli ihan(i)a yllätys!Hevosten kanssa toimeentulevat ihmiset ovat aina hyviä ihmisiä, hevoset vaistoavat pahat. B on hevosihminen.![]()
www.instagram.com
Tää on tällainen ”loukkaus” 50-luvultaKoska näyttää hevoselta itsekin.
Näkee, ettet ollut siellä Slovenian keikallaJa osa JO-mummoja. Miksi on niin vaikea myöntää, että Suomi-fanit on pitkältä yli 50v. Ei kukaan pysy ikuisesti nuorena, eikä elämä lopu, kun ihminen täyttää 30v.
Onpa säälittävvää katsoa omia tekojaan noin. Mahtaa olla ankea elämä. Itse oon tosi hyvilläni kaikesta muusta, paitsi arkipäivien liikkumattomuudesta (2023-2025, kun olin koneella koko ajan), mitä tää asia on elämääni tuonut.Olin itse yksi mummoista ja tänään viimeksi mietin mikä virus minuun iski, kun kiersin keikoilla joksujen perässä. Pakko ottaa huumorilla näin jälkeenpäin. Moinen hulluus ei varmaan enää koskaan iske. Harmi toisaalta, että ei.
Miten Slovenia liittyy suomen keikkoihin, ei mitenkään. Pysy kärryillä mummo hyvä.Näkee, ettet ollut siellä Slovenian keikalla![]()
Varmaan siinä oli vain muutamia keikoilla ei-käymään niin tottuneita, ja joilta jotenkin puuttui tietynlainen itsetunto.Muistatteko vauvalla niitä mummopaniikkeja, kun Joksut tuli Suomeen. Mummot mietti et mitä sitä laittaisi päälle ja antoivat toisilleen mummovinkkejä.![]()
Mitä niistä mummoista?Suomifaneihin liittyi, etkö tajua, typerys? Vai ulkomaalaisetko sinne täältä lensi?![]()
Eihän ollut tuollaista, typerys. Ne kuvittelut liittyivät hänen ja K:n suhteeseen.Suurin osa kuvitteli. Kyllähän sen pystyy päättelemään sen aikaisesta keskustelusta, joissa B:stä tehtii seksuaalisten himojen kohde.
No tässä just näkee, ettet itse ollut kentälläMitä niistä mummoista?
Päättelee ainoastaan siitä, että B:n seksikkyys tajuttiinMistä päättelet, että kiinnostus on seksuaalisesta? Tuskin ne häntä sänkyynsä kuvittelevat.
Ei mua ainakaan ollut ruvennut. Sellainen mikä ei kiinnosta oli jäänyt pois mielenkiinnonkohteista ihan itsestään.Jos mummot kattaa myös varhaiskeski-ikäiset nii voin osittain kompata tätä. Olin pyöriny nuorempana jo ihan tarpeeks erilaisissa muka uskottavammissa musakuvioissa. Iän lisääntyessä oli alkanu vtuttaa sekä sovinistinen öykkäröinti että katu-uskottavuus askartelut. JOn fandom ja keikat oli raikas tuulahdus. Just se pehmeys jne. En nyt just jaksa analysoida tarkemmin, mutta joo on sulla tuossa pointtia.
Tai kukatietää hän vain silmät kiiluen näytti B fanimummolle K:ta räpsyttämässä ripsiään ja rietastelemassa miesjloukossa.. B fanimummon vaniljatötterö kaatui hiekkaan vaniljapuoli alaspäinViaton ja neitseellinen B fani mummo oli uimassa. Hän nautti kauniista ja aurinkoisesta päivästä yksinään. Yhtäkkiä joku tarttui häntä jalasta. Se oli tuhma ja perverssi K fani mummo, joka oli tullut ottamaan B fani mummon neitsyyden.
Kyllä oli sekä että.Eihän ollut tuollaista, typerys. Ne kuvittelut liittyivät hänen ja K:n suhteeseen.
Ootpa kateellinen seksikkäälle ja hyvännäköiselle balkanilaiselle.B seksikkyyden tuhoaa täydellisesti se …
KateellinenOotpa kateellinen seksikkäälle ja hyvännäköiselle balkanilaiselle.