V
vierailija
Vieras
Oikea aika olis ollu jo niin monta kertaa! Ellei siis biisi tullukin valmiiks vasta nyt kesällä? Ihmeellistä junnailua, vai eiks ne vaan halua lopettaa sen tekoprosessia![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oikea aika olis ollu jo niin monta kertaa! Ellei siis biisi tullukin valmiiks vasta nyt kesällä? Ihmeellistä junnailua, vai eiks ne vaan halua lopettaa sen tekoprosessia![]()
Ihan yleissivistykseen tälläinen kuuluu niin että, mutta tuttua seutua toki.Meitä on täällä nyt selvästi useampikin pilkunrakastelija. Tai ehkä tuossa oli vain paikallispatriootti.
Ihan on kärryillä kyllä, mikäs viisastelija itse olet.Kannattaa lukea keskusteluun liittyvät kommentit ennen kuin vastaat tai ainakin jos on pakko puuttua siihen, niin olla kärryillä asiasta.
Kuten mitkä? Mua ainakin kiinnostaa TML.Miksi tää kiinnostaa niin paljon, kun K:lla ainakin on miljoona kertaa kiinnostavampiakin collabeja ja biisejä tulossa. Eikö JO pärjää ilman K:ta vai mikä mättää.
Yleensä en ite puutu mihinkään ja kirjotan itekin vähän miten sattuu, mut oon pari kertaa korjannu jotain väärin kirjotettuja erisnimiä. Parku syntyi kyllä siitäkin. Aloin ihan miettiä, että mitä saanMitä saat siitä, kun puutut toisten kirjoitusvirheisiin? Ei ollut mun kommentti, mutta näin ohiksena ihmettelen pilkunrakastajia.
Rauhoitu. BoJere-shippi voi paremmin kuin koskaan. Shippiä ei tuoda tälle palstalle sinun nähtäväksesi. On nykyään muualla. Harmittaako, kun et tiedä?Juu niin varmaan. Muut ehkä jaksaa edelleen nauraa sun jutulle, mutta mä en. Sun hahmo alkaa kulua loppuun niinkuin BoJere shippi.
Mua kiinnostais aidosti kaikki, mutta hän nyt kieltäytyy keskustelemasta täällä niistä muista tai tarkentamasta mitä ne on.Kuten mitkä? Mua ainakin kiinnostaa TML.
Tuskinpa muutes on, kun ei aiemminkaan juuri ollut.Rauhoitu. BoJere-shippi voi paremmin kuin koskaan. Shippiä ei tuoda tälle palstalle sinun nähtäväksesi. On nykyään muualla. Harmittaako, kun et tiedä?
Ei kai siinä mistään pärjäämisestä ole kyse vaan JO-faneja kiinnostaa yhteistyöt joissa bändi on mukana. Suakin varmaan K-fanina kiinnostaa biisi jos kuulet että K on menossa siihen feattaamaan.Miksi tää kiinnostaa niin paljon, kun K:lla ainakin on miljoona kertaa kiinnostavampiakin collabeja ja biisejä tulossa. Eikö JO pärjää ilman K:ta vai mikä mättää.
Biisi ei ole ollut tarpeeksi hyvä ja siksi sitä tehtiin vielä kesällä. Tuskin edelleenkään on niin hyvä, että kannattaa julkaista vielä, kun K:lla on tärkeämpiäkin julkaisuja jonossa kuten albumi.Oikea aika olis ollu jo niin monta kertaa! Ellei siis biisi tullukin valmiiks vasta nyt kesällä? Ihmeellistä junnailua, vai eiks ne vaan halua lopettaa sen tekoprosessia![]()
Niin muakin. Valmiina on odottamassa sopivaa ajankohtaa. B. lauloi oman osuutensa Suomessa heinäkuussa. Karnevaljo ig:ssä ulkkiksetkin odottavat TML biisiä.Kuten mitkä? Mua ainakin kiinnostaa TML.
Niin vähän arvelinkin, että siitä taitaa olla kyse, kun tuon kuitenkin kirjoitin. Ilkeillä sun täytyy aina. Mulla ei permanenttia itselläni ole ollut vuosikymmeniin, siitä voit myös päätellä, että todellakin olen mummo.Vähän eri asia, että mitä sun kaltainen mummo tekee hiuksilleen. Nyt oli kyse nuorisomuodista eri aikakausina.
Mikä tekoprosessi. Valmiinahan se on. Miksi sivuutat tosiasiat, ihmeellistä junnailua. No, trollihan olet. Sun kirjoituksesi haisevat pahemmilta kuin ruotsalainen hapansilakka. Ja se on yököttävää. Mutta kovasti sinäkin odotat TML:ää.Oikea aika olis ollu jo niin monta kerta a! Ellei siis biisi tullukin valmiiks vasta nyt kesällä? Ihmeellistä junnailua, vai eiks ne vaan halua lopettaa sen tekoprosessia![]()
Oon eri, mutta tällainenRauhoitu. BoJere-shippi voi paremmin kuin koskaan. Shippiä ei tuoda tälle palstalle sinun nähtäväksesi. On nykyään muualla. Harmittaako, kun et tiedä?
Rauhoitu trolli.Mikä tekoprosessi. Valmiinahan se on. Miksi sivuutat tosiasiat, ihmeellistä junnailua. No, trollihan olet. Sun kirjoituksesi haisevat pahemmilta kuin ruotsalainen hapansilakka. Ja se on yököttävää. Mutta kovasti sinäkin odotat TML:ää.![]()