K-marketin päiväykset Joensuussa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joe80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Joe80

Jäsen
19.01.2007
606
0
16
Käytiin siis tänään kyseisessä kaupassa Niinivaaralla. Meinasin ostaa pojalle Yosaa, mutta huomasin eilisen päiväyksen. Muroja ostinkin, ja kotona vasta huomasin, että paketin päiväys on ollut 300808. Onneksi on huomennakin asiaa kaupunkiin, niin käyn tuon muropaketin palauttamassa. Pitää tarkistaa vielä jääkaapista kaikkien muidenkin ostosten päiväykset.

En kirjoittaisi tänne, jos olisi yksittäinen tapaus, mutta useamman kerran on tullut vanhaa tavaraa vastaan. Kerran olin ostamassa vauvansoseita, joissa oli päiväys mennyt pari kuukautta aikaisemmin.

Olen ollut itsekin kaupassa töissä ja tiedän, että noita vahinkoja sattuu. Ihmisethän niitä päiväyksiä seuraa, mutta asiakkaana se vaan ottaa päähän.. ja kun samassa paikassa sattuu useamman kerran, niin ei oikein tee mieli siinä kaupassa asioida.

Siellä kyllä on tosiiankin aina jotain vanhaa, ja hyvin moni tuttukin sanoo samaa.
Ehkäpä semmoset asiat ei ole niille kauppiaille niiiin tärkeitä tai sitten niillä on vaan varaa antaa pahimmissa tapauksissa asiakassuhteiden jopa kaatua.

Kai ne pitäis aina ite tarkstaa, mutta jotenkin sitä haluais luottaa ettei vanhaa myydä. Minusta ei ole asiakkaan velvollisuus päiväyksiä seurata, vaan pikemminkin oikeus ostaa tuoretta.

Alkuperäinen kirjoittaja Joe80:
Kai ne pitäis aina ite tarkstaa, mutta jotenkin sitä haluais luottaa ettei vanhaa myydä. Minusta ei ole asiakkaan velvollisuus päiväyksiä seurata, vaan pikemminkin oikeus ostaa tuoretta.

mie oon ihan samma mieltä.ottasivat hyvänen aika työharjoittelijoita hyllyttäjiks,siskon poika on parasta aikaa yhessä kaupassa hyllyttäjänä loppuvuoden ku tammikuussa menee armeijaan.ja eihän tuore yloppilas saa muuten mistään rahaa jos ei tee töitä...

Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:
Siellä on kuulemma vähän huono ilmapiiri työntekijöiden keskuudessa, olen tämmöistä kuullut. Ehkä se vaikuttaa motivaatioon...

Ai siel Espoos vai? Käyn siel enää vain harvoin ja silloinkin kun käyn, kassat juttelee keskenään asiakkaiden yli.....tosi huono kauppa!

Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:
Siellä on kuulemma vähän huono ilmapiiri työntekijöiden keskuudessa, olen tämmöistä kuullut. Ehkä se vaikuttaa motivaatioon...

Ai siel Espoos vai? Käyn siel enää vain harvoin ja silloinkin kun käyn, kassat juttelee keskenään asiakkaiden yli.....tosi huono kauppa!

Ei kun Joensuussa :)

Yhessä kaupassa möivät jatkuvasti vanhoja äidinmaidonkorvikkeita vaikka niistä kerran kuukaudessa jaksoin huomauttaa eli aina kun kävin siinä kaupassa oli korvikkeet vanhoja..Nyt se kauppa on suljettu. Siellä oli monesti vanhoja lihojakin myynnissä. En tiedä oliko tällä jotain tekemistä sulkemisen kanssa. Ihminen on vaan tyhmä ja laiska, siis minä olen, että käy siinä lähikaupassa, jos tarvitsee vaan jotain pientä, vaikka saa paskaa palvelua ja vanhoja tuotteita..mulla kesti noin puol vuotta ennen ku tajusin olla ees ajamatta sen putiikin pihalle enää ikinä..:)

Tajusin vasta, että otsikosta voi saada käsityksen, siis kaupan suhteen. Tarkoitin Eväskonttia ja se taitaa olla supermarket. Mutta jos muut tarkoititte sitä pientä k-lähikauppaa, niin vanhaa löytyy sieltäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Joe80:
Tajusin vasta, että otsikosta voi saada käsityksen, siis kaupan suhteen. Tarkoitin Eväskonttia ja se taitaa olla supermarket. Mutta jos muut tarkoititte sitä pientä k-lähikauppaa, niin vanhaa löytyy sieltäkin.

Ja toinen,mikä **tuttaa tässä kys.kaupassa, on niiden pullonapalautus-automaaatti! 8/10 kerrasta on lappu palautusmaatissa,että"epäkunnossa" :D En ole itse vienyt kys.kauppaan pulloja kuin eilen eka kerran, ja johan kuitti jumiutui tjsp. Mies kävi sanomassa kassalla ( puol 5 aikaan VAIN 2 kassaa ja helkutinmoiset jonot!), niin nuori typykkä oli vaan jotain urahtanut ja sanonut toiselle jtn.

Ai herkkutori tikkarinteessä? Aina sattuu vanhaa ja mä oon ottanu tavaks ilmottaa ihan suoraan että, Nostin 3 päivää vanhan juuston tåähän ylähyllylle ym - ärsyttää just vanhusten ym puolesta. Vihanneshyllyssä saattaa olla pari jotain jäljellä ja molemmat vanhoja, ei taideta hoitaa hyllyjä

Yhteistyössä