K-SKS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Oon yrittänyt tavoittaa keskussairaalan hoitajaa tän viikon. Kun soittaa puhelu on varattua ja kun kohta taas yrittää ei vastaa. Että alkaa ottaa päähän. Eikös siellä ala se sulkukin ihan kohta??

kyllä se vielä ainakin ensi viikon on auki. Itsellä käynti siellä keskiviikkona.

Siis tarkoitatko sen omahoitajan numeroa? kyllä minä olen saanut siihen yhteyden yleensä aina kun olen soittanut ja jos ei vastaa niin soitan aina ajanvaraukseen ja kerron asiani, jos eivät osaa auttaa, niin soittavat kohta minulle takaisin.

ksks.n puhelinpalvelu ei toimi ikänään... jos sinne soittaa, pitää olla hyvää tuuria että joku vastaa eikä linja ole varattu, sitten se joka vastaa puhelimeen, ei yleensä tiedä asioista mitään, esim. minä kierron päivänä pitäisi tulla, varaa ajan "väärälle" päivälle jne. Tai sitten puhelua pompotellaan hoitajalta toiselle... Ja palvelu on muutenkin mielestäni aikas huonoa, ainakin meitä on kohdeltu niinkuin olisimme niiden kiusalla siellä ja tarvitsisimme apua. Mutta ei auta, maanantaina pitäisi taas alkaa soitteleen...

Juu minä siis olen yrittänyt soittaa sille omallehoitajalle. Ollaan vasta siirrytty yksityiseltä julkiselle ja nyt oli eka inssi julkisella (kaksi ollu yksityisellä). Nyt pitäs siis jatkoja kysellä ja ois kiva tietää ennen sulkuja. Jotenkin tottu tuolla yksityisellä, et aina siihen puhelimeen vastattiin eikä tarvinnu tuntia jonottaa. Itsekin olen päivätöissä ja tuo soittoaika sattuu aika huonoon saumaan, ettei ihan tuntia olisi aikaa soitella. No täytyy yrittää maanantaina uudestaan. Muuten palvelusta en osaa sanoa oikeastaan mitään. Aika nopeaa toimintaa, reseptit käteen ja ovesta ulos. Eka käynnillä mieheltä kysyttiin, et ootko terve sitten vaan lasku kouraan. Eli olipa aika kallis kysymys.

Yhteistyössä