kaaamea raskauspahoinvointi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mut noista rannekkeista on ollu monelle apua, jos joskus vielä olen raskaana nin kyllä tasan kokeilen noita! ihan sellaiset jotka on sohvan perällä maannu, kun on niin paha olo niin on noi rannekeet auttanu!

mulla itsellä autto salmiakki, mustia panttereita vedin aina naamaan :)

Millonka tollaset rannekkeet on keksitty?mulla ei oo koskaan mitään hajua tollasista ollu ja aina kaamee pahoinvointi raskaana ollessa,hyvä tietää nyt etukäteen jos vielä joskus raskautuu.ONKO jollekulle OIKEESTIauttanut noi???
:)Kuinka usein niitä voi pitää?ja kauan kerrallaan?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Millonka tollaset rannekkeet on keksitty?mulla ei oo koskaan mitään hajua tollasista ollu ja aina kaamee pahoinvointi raskaana ollessa,hyvä tietää nyt etukäteen jos vielä joskus raskautuu.ONKO jollekulle OIKEESTIauttanut noi???
:)Kuinka usein niitä voi pitää?ja kauan kerrallaan?

tossa linkki sivulla lukee et kokemuksia rannekkeesta, käy siitä lukee. Musta se on aika uus juttu et olisko tän vuoden puolella tullu, tai ainakin sillon joskus vauva lehdestä luin siitä. kumminkin hinta ei mikään hirvee, etteikö vois kokeilla.

Vaikuttaa lupaavalta! Näyttää myös olevan sen verran edulliset että aion todellakin kokeilla! Osaisiko joku sanoa kannattaisiko tilata noi seaband vai firstaid -rannekkeet?

Yhteistyössä