Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eipä ainakaan minun alallani toimiva voi herkästi jäädä työttömäksi, kun tällaisia surullisia uutisia tulee.
Vika kurssi kehityshallintoa menossa, eli maisteriksi olen lukemassa pääaineena kehitysyhteistyöproggisten hallinta.
Aika moni kehitysjärjestö hoitaa itse oman varainhankintansa. Toisaalta näen asian niin, että ensisijaisesti jokaisen maan tulisi hoitaa itse omat ongelmansa. Moni alalla toimivista on konsultteja, jotka tekevät kentälle pieniä pyrähdyksiä ja saavat esim. IMF:lta tai Maailmanpankilta palkkaa palveluksistaan. Näen sen enemmän suomalaistenkin verovarojen säästönä, että esim. pakolaisia ei tarvitsisi ottaa kalliisti ensin vastaanottokeskuksiin laitostumaan ja sitten kalliilla uudelleen juurrutettavaksi vieraaseen maahan traumoineen kaikkineen.
Verovaroja tienaan koko ajan tässä, viime vuonnakin maksoin jotain 12000 euroa veroja, enkä saa opintotukea vaan maksan itse opintoni, joten olisin sinuna ihan hiljaa.
Mjoo, eli esim. IMF:lle Suomen maksamat jäsenmaksut, jos niitä saa palkan muodossa takaisin Suomeen, niin se ei ole kotiinpäin? Tämä selvä.
Vika kurssi kehityshallintoa menossa, eli maisteriksi olen lukemassa pääaineena kehitysyhteistyöproggisten hallinta.