Käärme unissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "peloton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"peloton"

Vieras
Minulla on itselläni punainen kaunis käärme. Ja kaikki uneni joissa on käärme,niissä on minun käärmeeni.
Olen nähnut unia että tapan vahingossa käärmeen,laitan terran ovea kiinni ja pää jää sinne väliin niin että se irtoaa,tätä samaa unta vaikka kuinka monta kertaa!
Nyt olikin uusi uni,käärmeeni on akvaariossa ja puolittain "selällään",kierittelee,avaa suunsa ja vajoaa pohjaan. Uutena myöskin,minä itken,itken ihan mielettömästi ja suren aidosti käärmeen kuolemaa.

Mitä nämä unet mahtaa tarkoittaa? En mistään ole löytänyt selitystä. Uniahan ne ovat mutta olisi kiva tietää yrittääköhän unet kertoa minulle jotakin..

Höpö pöpöä nuo unijutut. Itse näen käärmeistä välillä unta ja varmaankin siksi, kun aiheuttavat suurta inhoa. Onneksi en nyt muista moneen vuoteen nähneeni.

Vain sinä voit selittää omia uniasia. Unet kertovat usein elämän tapahtumista, muistoista peloista yms. Joskus metaforienkin kautta, mutta ei voi sanoa että joku tietty asia unessa esim käärme viittaa aina ja kaikilla vaikkapa seksuaalisuuteen. Itselläni on kolme kissaa ja kärsin lapsettomuudesta ja kissojen hoivaaminen käy terapiasta. Usein näen unta että minulla on vauva tai löydän vauvan tai otan jonkun toisen vauvan ja sitten esim nukahdan vauva sylissä tai laitan sen vaunuihin tai sänkyyn tai joskus katson muualle sen ollessa sylissäni ja huomaan sitten että se on muuttunut kissaksi jota pidän väkisin sylissä tai vaunuissa ja usein kissa lähtee karkuun. Äitini taas näkee aina erittäin suuren stressin kohdatessa unta susista, luultavasti siksi että on pelännyt niitä lapsena ja niillä on myös peloteltu.

Yhteistyössä