kaasoilusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja makuasia-ko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

makuasia-ko?

Vieras
Onko jollain käsitystä onko olemassa jotain pukeutumis-"sääntöä" kaasolla, siis lähinnä että ruukaako kaasot laittaa pitkän iltapukumaisen asun vai voiko mennä esim juhlavalla polvimittaisella? Ja ihan vaan teidän mielipiteetkin kelpaa.
Kyseessä ei ole kirkkohäät, mutta hääjuhla on ihan perinteinen ja juhlava.

Ei kai siiheen mitään sääntöä ole, tottakai voi laittaa lyhyemmänkin hameen/mekon kun nilkkoihin asti yltävän.
Omalle kaasolle annoin vapaat kädet valita oman pukunsa, toiveen esitin (lähinnä väristä, että sopii hyvin mun+mieheni+bestmanin pukujen kanssa) ja toiveeni toteutuikin :) Ja se oli myös kaasoni mieleen, eli ei valkannut pukuaan miellyttääkseen mua.

mun mielipide on että pitkä iltapuku...mutta tämä pohjautuu vain mielipiteeseen. Muuten häävierailla sitte lyhyempikin juhlamekko käy. Kaaso saa erottua joukosta juhlavalla pukeutumisella.

Ja mun mielipide on, että kysy morsmaikulta mitä hän haluaa sun pukevan. Jos haluaa jotain erityistä niin tapana mun mielestä on, että morsiuspari sitte maksaa puvun vuokran tms.

Itse oon kaasona 9/2009 ja enpä oo vielä ottanut puheeksi ystäväni kanssa.

Toki kysyn hänen mielipidettään, en viitsi "mitä vaan laittaa päälle".

Mutta jos morsiamelle kelpaa sinun valintasi, niin toki voit mennä polvimittaisella.

niin siis minun kaasolleni tulee pitkä juhlamekko. Itse oli puvun valkkaamassa ja ilman muuta minä (morsian) maksan sen. Meillä ei edes keskusteltu että pitkä vai polvimittainen vaan asia oli molemmille itsestään selvä.

Yhteistyössä