Kaavinnan jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Laitanpa tämän tännekin.
Onko teillä muilla joilla kaavinta tehty, menkat muuttuneet?Tai menkkaoireet muuttunu? Kävin lapsettomuus tutkimuksissa ja se lääkäri kysy tota multa. No nyt sit aloin miettii.
Mulla saattaa alkaa menkkaoireet jo viikkoo ennen menkkoja, ennen alko samana päivänä. Nyt jotenkin vatsa on paljon kipeempi kun ennen menkkojen aikaan. Kierto on lyhentynyt. Ennen 25-28. Nyt 26 ja viimesin 24.
Pitäsköhän nyt alkaa hulestumaan??
Tuosta keskenmenosta ja kaavinnasta on 10kk ja lasta ollaan yritetty yhteensä 1,5 vuotta.
Voiko tuossa kaavinnassa olla jotain, mikä vaikuttaisi lapsen saantiin? Kun yleensähän sanotaan, että tulee helpommin raskaaksi kaavinnan jälkeen? No eipä näytä kovinkaan helpolta.

Joo, olen kuullut saman siitä helppoudesta, mutta minulla on kaavinnasta jo puoli vuotta ja kuukautisia ei ole keltarauhaskuureista huolimattakaan vielä kuulunut. Kaavinnan "epäonnistuessa" kai voidaan pilata kohdun limakalvo jopa niin, että raskaaksi tuleminen tulee joissain tapauksissa jopa mahdottomaksi. Toki, jos sinulla on kuukautiset alkaneet ihan normaalisti, siitä tuskin on kyse. Ahdistavaa tämä odottelu joka tapauksessa on
sigh.gif

Yhteistyössä