Kaavinnan jälkeiset kuukautiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Häh

Vieras
Hei!

Sain tiedon keskenmenosta pari kuukautta sitten. Kohtu kaavittiin tyhjäksi reilu kuukausi sitten. Jotain tavaraa tuli vielä pois kaksi viikkoa kaavinnan jälkeen. Nyt kuukautiseni ovat hukassa. Normaalikierron mukaan niiden olisi jo pitänyt alkaa. Voikohan se, ettei kohtu tyhjentynyt kaavinnalla kokonaan pidentää kiertoa?

Koska teillä on alkanut kuukautiset kaavinnan jälkeen? Entä tiedättekö kuinka kauan niitä voi jäädä odottamaan ennen lääkärille menoa? En ole vielä säntäämässä lääkärille, mutta hieman ihmetyttää tämä meno.

Olen niin kyllästynyt tähän tilanteeseen, että haluaisin jo tämän loppuvan. Itsestäni tuntuu, että voin laittaa pisteen tälle kaavintajutulle kun kuukautiset alkavat. Lopun elämäni kannan kuitenkin sydänmessäni mukana pientä Onnea (tekonimi).

Voihan olla, että oletkin raskaana! :) Voisiko se olla mahdollista ja syynä kuukautisten poissa pysymiseen? Ei ole ollenkaan harvinaista, että tulee raskaaksi heti keskenmenon ja kaavinnan jälkeen. Itse asiassa elimistö on hyvin otollisessa tilassa raskautua heti uudelleen.

Mulla meni kaavinnan jälkeen tasan 5 viikkoa ennenkuin menkat alkoi. Normaalin kierron mukaan olis pitänyt alkaa jo reiluan viikkoa enemmin. Tavallisesti kuulemma 5-8 viikkoa menee ennekuin hormonitoiminta taas normalisoituu ja menkat alkaa.

Yhteistyössä