Kaavinta ma - laivalle to?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätietoinen

Vieras
Joudun tuulimunan takia kaavintaan ensi viikon maanantaina. Meillä on jo maksettu laivareissu tiedossa ensi viikon torstaina (2 yötä laivalla ja 1 yö Tukholmassa). Rahoista ei saa enää takaisin kuin puolet, jos peruu, ja laivamatka koko perheen voimin voisi ehkä piristää mieltäkin. Mutta olenko fyysisesti tarpeeksi hyvässä kunnossa lähtemään jo torstaina, kun kaavinta on maanantaina?

Uskoisin että olet aivan hyvässä kunnossa fyysisesti,harvemmin varmaan mitään oirehtimista tulee jälkikäteen.Koskaan ei takuuta kuitenkaan ole.
Itsellä ei kaavinnan jälkeen seuraavana päivänä ollut mitään oiretta/vaivaa että olisin tiennyt edes olleeni toimenpiteessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Uskoisin että olet aivan hyvässä kunnossa fyysisesti,harvemmin varmaan mitään oirehtimista tulee jälkikäteen.Koskaan ei takuuta kuitenkaan ole.
Itsellä ei kaavinnan jälkeen seuraavana päivänä ollut mitään oiretta/vaivaa että olisin tiennyt edes olleeni toimenpiteessä.

sama mulla.

Mä olin kanssa tuulimunan takia kaavinnassa ja voi luoja sitä vuodon määrää ja kipuja jälkeenpäin. Ei auttanut Panadol, Burana eikä Tramal. Ihan vuoteessa olin. Ei kaikilla näin mene, mutta näin voi myös käydä. :(

Minä en ainakaan ole kahdessa kaavinnassa saanut sairaslomaakaan kuin sen toimenpidepäivän. Tosin ensimmäisessä kävin sitä hakemassa työterveyshuollosta, koska en henkisesti pystynyt menemään töihin. Sain viikon ja luvattiin toinenkin, mutten sitä tarvinnut.
Eli varmasti voit mennä laivalle. Jos jotain komplikaatioita tulee, niin luulisi niiden tulevan jo ennen torstaita.

Pahoittelut tapahtuneesta!

Kiitokset kommenteista, ehkä sitten uskaltaudun suunnittelemaan lähtöä! Tiistaina saa kai vielä 50% rahoista takaisin, jos alkaa näyttää tosi huonolta. Toivottavasti en joudu vuodekuntoon... ja toivottavasti tuli tehtyä oikea valinta, itse sain valita lääkkeellisen tai kaavinnan, kaavinta tuntui jotenkin helpommalta vaihtoehdolta (viikkoja olisi nyt 7+5).

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Lääkkeellisen jälkeen ainakin mulla oli vuoto aivan holtitonta ja kipuja oli joku päivä tyhjennyksen jälkeen. Kaavinta on kai sillei parempi että kaikki tulee kerralla eikä kai sit vuoda niin pajoa...

Tätä juuri pelkäsin, kuulemma monet vuotavat lääkkeellisen jälkeen runsaasti jopa 4-5 viikkoa... kaavinnan jälkeen vuodon pitäisi kuulemma normaalisti loppua 3-10 päivän sisällä.

Ai että laivalle heti huvittelemaan? Joo, mikäs siinä, fyysinen kunto voi olla ihan hyvä, mutta eikö sua yhtään mietitytä se henkinen puoli? Kauhean kevyesti nykyään otetaan tuollaiset asiat. En mä vaan haluaisi edes lähteä tuossa tilanteessa, vaikka fyysinen kunto sallisikin..

Alkuperäinen kirjoittaja just..sori:
Ai että laivalle heti huvittelemaan? Joo, mikäs siinä, fyysinen kunto voi olla ihan hyvä, mutta eikö sua yhtään mietitytä se henkinen puoli? Kauhean kevyesti nykyään otetaan tuollaiset asiat. En mä vaan haluaisi edes lähteä tuossa tilanteessa, vaikka fyysinen kunto sallisikin..

No kuule, tekeeköhän se kuitenkaan kovin hyvää mun 2-vuotiaalle lapselleni maatua kotona koko helatorstain aika katsomassa kun äiti ulvoo?? Ajattelen tässä nyt ennen kaikkea sitä, miten koko perhe pääsisi nopeimmin elämässä eteenpäin. Ei ole tarkoitus mennä sinne viinaa vetämään vaan ihan perhelomalle.

Alkuperäinen kirjoittaja just..sori:

Varmaan se ottaisi "koville" jos syy olisi toinen,mutta tuulimunaraskaus ei.
Asia jolle ei voi itse mitään,eikä ole mikään "tappo".

Itse olen ollut kaavinnassa 2 kertaa ja aika hyvässä kunnossa sen jälkeen. Ihan kuin menkat olis olleet sen jälkeen pari päivää, ei kipuja. Ja varmasti psyykkiselle kunnolle tekee ihan hyvää vaihtaa maisemaa. Elämä jatkuu ja uusia mahdollisuuksia tulee, hyvää matkaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Itse olen ollut kaavinnassa 2 kertaa ja aika hyvässä kunnossa sen jälkeen. Ihan kuin menkat olis olleet sen jälkeen pari päivää, ei kipuja. Ja varmasti psyykkiselle kunnolle tekee ihan hyvää vaihtaa maisemaa. Elämä jatkuu ja uusia mahdollisuuksia tulee, hyvää matkaa =)

Kiitokset =)

Otat rauhallisesti, niin eiköhän kaikki hyvin mene! Itsellä ei ollut kaavinnan jälkee mitään kipuja ja lähettiin heti seuraavana päivänä Kanarialle. Itse sitten olin hölmö, enkä totellut fyysisen rasituksen välttämistä --> kauhiat mahakrampit monta päivää. Sinuna lähtisin rentoutumaan ja nollaamaan mielestä ikävän asian!

Alkuperäinen kirjoittaja J:
Otat rauhallisesti, niin eiköhän kaikki hyvin mene! Itsellä ei ollut kaavinnan jälkee mitään kipuja ja lähettiin heti seuraavana päivänä Kanarialle. Itse sitten olin hölmö, enkä totellut fyysisen rasituksen välttämistä --> kauhiat mahakrampit monta päivää. Sinuna lähtisin rentoutumaan ja nollaamaan mielestä ikävän asian!

Juu, täytyy jättää itkupotkuraivareita saavan pikku-uhmiksen kanniskelu miehen tehtäväksi :) Voi kun tämä kurjuus olisi jo pian ohi ja pääsisimme uuteen yritykseen.

Yhteistyössä