Kädet tärisee...voisko olla...okei en usko vielä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Mun siskolla erittyi niin vähän raskaushormonia, että oli viimeisillään raskaana, kun vielä huvikseen testasi, negaa näytti silloinkin, vaikka oli jo lähtöviivoilla synnytykseen...
Ja onnea aplle!

Ei nyt liity oikein aloituksen aiheeseen, mutta raskaushormonin (hcg) määrä alkaa laskea loppuraskautta kohden eli varmaankin on ihan mahdollista saada nega viimesillään. Tuossa linkki missä kerrotaan tarkemmin. http://www.tyks.fi/store/tykslab/ohjekirja/2122.html

Niin ja onnittelut täältä plussasta ap:lle! :flower:

Jos tuo oli niitä kaupsta ostettavia testejä, nii mulla on niihin tullut ihan selvästi vain yksi viiva, jos nega ollut..
Tääkin viimeisin plussa oli vain haamu tuollaisessa testissä :) Ja nyt mennään jo rv 36+..
Onnea plussasta!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Jos tuo oli niitä kaupsta ostettavia testejä, nii mulla on niihin tullut ihan selvästi vain yksi viiva, jos nega ollut..
Tääkin viimeisin plussa oli vain haamu tuollaisessa testissä :) Ja nyt mennään jo rv 36+..
Onnea plussasta!

joo toi oli s-marketista ostettu testi

piti tähän vielä lisätä että juuri myin syöttötuolin ja sitterin pois..onneks en kerenny vaunuja myymään...

nyt mennään sitten päivä kerrallaan eteenpäin jos vaikka tämä pysyis matkassa mukana

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
kiitokset kaikille.... jos menkkojen mukaan mentäis ni nyt ois muka 8+2

mut luulenmpa et mun täytyy viel illalla kipasta apteekin kautta ja ostaa toinen testi...

Teitkö toisen testin? Uteliaana kyselen ja samalla paljon onnea odotukseen!!

Yhteistyössä