kadonneen jäljillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
oliko se eilinen isä siinä ohjelmassa vähän sellane et ei olis paljoo kiinnostanu tavata sitä tyttöään,oli jotenki niin....ei must ees liikuttunu ku näki sen ekan kerran.En kyllä kattonu koko jaksoo mut jotenki ontto olo tuli,en ees liikuttunu yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oliko se eilinen isä siinä ohjelmassa vähän sellane et ei olis paljoo kiinnostanu tavata sitä tyttöään,oli jotenki niin....ei must ees liikuttunu ku näki sen ekan kerran.En kyllä kattonu koko jaksoo mut jotenki ontto olo tuli,en ees liikuttunu yhtään.

samat ajatukset

Mua kävi niin sääliksi sitä tyttöä kun se isä oli sellanen pulsari. Toisaalta jos on lähettänyt sinne kirjeitä eikä vastausta ole tullut niin minkä takia sinne pitää sitten tunkea tai edes odottaa että siellä olisi isä vastassa syli avoinna.

oishan se voinu ilmoittaa et en halua nähdä tyttöä jos oli niin epämieluisaa.Kyllähän ne etukäteen ottaa yhteyttä varmaan niihin kadonneisiin ettei ihan kylmiltään mennä kameran kanssa et hei tää on sun tyttö ja me nyt etittiin sut ku jätit perhees.

Alkuperäinen kirjoittaja KVG:
Mua kävi niin sääliksi sitä tyttöä kun se isä oli sellanen pulsari. Toisaalta jos on lähettänyt sinne kirjeitä eikä vastausta ole tullut niin minkä takia sinne pitää sitten tunkea tai edes odottaa että siellä olisi isä vastassa syli avoinna.

nii ja nyt suunnittelee lähtöä takas saksaan tapaamaan isää uudestaan..

mä antaisin olla.. en väkisin tuputtais itteeni.

Kyllähän se tyttö siitä paljon sai. Sille taas ei voi mitään jos isä on urvelo. Tytär tietää nyt mitä isälle kuuluu, sai kenties vastauksia kysymyksiinsä, tietää missä isä sitten nykyisin majailee ja ehkä saa hänet näkemään isänsä uudessa valossa.

Mä en ole ymmärtänyt ton ohjelman konseptia lainkaan.
Tuskin kukaan niistä isistä mitä siinä sarjassa etsitty, on tahtomattaan ollut ilman yhteyksiä, kyllä ne on valinneet sen tietoisesti lähtiessään, että perhe jää muualle.
Mitäpä sellaisiin paskiaisiin yhteyttä enää ottamaan :|

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oishan se voinu ilmoittaa et en halua nähdä tyttöä jos oli niin epämieluisaa.Kyllähän ne etukäteen ottaa yhteyttä varmaan niihin kadonneisiin ettei ihan kylmiltään mennä kameran kanssa et hei tää on sun tyttö ja me nyt etittiin sut ku jätit perhees.

Ei ne niihin etukäteen yhteyttä ota.

Mulle tuli sellanen olo että ei sillä isukilla ollu kaikki muumit laaksossa. Ehkä oli ryypännyt liikaa elämänsä aikana. Mun mielestä se ei kyennyt edes ottamaan katsekontaktia lapseensa, sanoi vaan ettei kokenut puheluiden tai kirjeiden olevan tärkeitä. Ehkä sillä on joku diagnosoimaton asperger, vaikutti siltä että se halus vaan olla yksin.

Oli aika "kylmä" ohjelma. Ja ihan varma olin ohjelma katsoessani, että he eivät jatkossa yhteydessä varmasti ole. Ja niinhän siinä on käynytkin, ettei isä kirjoitellut ole eivätkä muutenkaan ole yhteyttä pitäneet. Kurjaa tytön kannalta, mutta hyvä että isä kuitenkin löytyi, varmasti tytölle tärkeää hänet edes nähdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Mä en ole ymmärtänyt ton ohjelman konseptia lainkaan.
Tuskin kukaan niistä isistä mitä siinä sarjassa etsitty, on tahtomattaan ollut ilman yhteyksiä, kyllä ne on valinneet sen tietoisesti lähtiessään, että perhe jää muualle.
Mitäpä sellaisiin paskiaisiin yhteyttä enää ottamaan :|

ooks kattonu noita muita jaksoja ollenkaan??

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Oli aika "kylmä" ohjelma. Ja ihan varma olin ohjelma katsoessani, että he eivät jatkossa yhteydessä varmasti ole. Ja niinhän siinä on käynytkin, ettei isä kirjoitellut ole eivätkä muutenkaan ole yhteyttä pitäneet. Kurjaa tytön kannalta, mutta hyvä että isä kuitenkin löytyi, varmasti tytölle tärkeää hänet edes nähdä.

miehelle sanoinki et tuskin enää yhteyttä jatkossakaan pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja KVG:

No olisihan se voinut olla mahdollista ettei isä olisi saanutkaan kirjettä. Ja tytölle oli varmasti tärkeää saada edes jonkinlaista tietoa isästään, asia on kuitenkin häntä vaivannut ja nyt ei tarvitse samalla tavalla asiaa enää loppuelämää miettiä.

Jäi paha mieli tytön puolesta.
Ymmärrän että halusi selvittää asian ja nähdä isänsä edes karran silmäkkäin, mutta sitä en tajua miksi suunnittelee uutta matkaa ja tapaamista kun selkeästi sitä pulsua ei kiinnostanut :(

Ihan lopun eilisestä ohjelmasta näin,just ku tyttö oli menossa rantaan isänsä luo ja jo siinä sen isän ilmeet oli jo niin tunteettomat ja kylmät että säälitti tyttöä.Ja kun sit olivat kohdikkain ni ISÄ KÄTTELI VAAN!?!Täh?Hei haloo!Oli niin kylmä ukko,mut nyt tyttö tavannu ja tietää et'kaikki suht ok,niin silleen hyvä asia tytölle.

Juu, kyllähän siinä näki ettei sitä isää kiinnostanut. Kuten kaikki hänen aiempi käytöskin on osoittanut, hylkää lapset eikä ota yhteyttä vaikka toinen ottaa. Tietenkin parempi varmaan saada varmuus sille tytölle, mutta olisihan hän voinut itsekin päätellä ettei siellä välttämättä ole mikään lämmin syli vastassa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Ihan lopun eilisestä ohjelmasta näin,just ku tyttö oli menossa rantaan isänsä luo ja jo siinä sen isän ilmeet oli jo niin tunteettomat ja kylmät että säälitti tyttöä.Ja kun sit olivat kohdikkain ni ISÄ KÄTTELI VAAN!?!Täh?Hei haloo!Oli niin kylmä ukko,mut nyt tyttö tavannu ja tietää et'kaikki suht ok,niin silleen hyvä asia tytölle.

Kätteli JA halasi kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja :

Kätteli JA halasi kyllä.

Kätteli ja HALAS vasta hetken päästä,kylläkin juu.Mutta jos olis tunteellisempi niin samantien olis HALANNU.

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Samaa aattelin. Ei mukavaa sen tytön kannalta ollenkaan. Aivan toista oli siinä Unkarilainen isä-hukassa tytön kanssa.

Samaa mietin, että oli kyllä aivan toisenlainen tarina kuin unkarilaisen kanssa :( Heti kyllä näki ettei isällä ollut aikomustakaan pitää yhteyttä. Ja toisaalta, miksi nyt pitäisi kun ei ole sitä tehny aiemminkaan? Todella kylmä isä oli, varmaan alkoholismi osittain selittää asiaa, mutta ei kyllä täysin!

Yhteistyössä