Kadonneita palstalaisia? Mitä heille kuuluu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Itselleni on jäänyt mieleen Hekla, nuori suuren perheen äiti, positiivinen kuva jäi hänestä.

Toinen mieleen jäänyt on VenlaKoo tai joku sen tapainen, palstaili sitä ennen jollain toisella nikillä.

Onko heitä enää näkynyt palstalla, ei ainakaan silloin ole kun olen itse käynyt täällä.

Muita kadonneita?

Onhan noita häipynyt täältä ajan kanssa, ei ole Heklaa eikä VenlaKoota näkynyt PIIIIIIITKIIIIN aikoihin. Oli ja meni, uudet kasvot ja uudet kujeet ;)

Heila hävisi samoihin aikoihin kun sen asuinpaikkakunnalla paloi asunto, jossa kuoli nainen ja sen lapsi. Tahallaan sytytetty taisi vielä olla. Vahvistusta tälle ei taidettu saada koskaan?

[QUOTE="vieras";26389776]No, ei ole. Riepu palstailee uudella nikillä. Ei ole enää Lauri Tähkä ja Rieputarallaa fani.[/QUOTE]

Selvinnee viimeistään "mitä mieltä mun olkkarista/keittiöstä/naamasta/elämästä"-aloituksista, siis se uus nikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;26389745:
Onko Riepu muka lähteny johonkin, tuskin, tai sitten se teki tän aloituksen, nähdäkseen, kaipaako sitä kukaan? Bad Virginiä on ikävä :heart:

B.V käväs Venakon ketjussa yks ilta ja totes,et teinimeininkiä ja poistui taas :D

Yhteistyössä