Kadulla kun näkee hoikan ja kauniin naisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mies81"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mies81"

Vieras
Niin se on vähintään 50% todennäköisyydellä ulkomaalainen, esimerkiksi eteläeurooppalainen turisti tai Suomessa asuva venäläinen nainen.

Mikähän siinä on että suomalaisia vastaavia naisia näkee niin vähän?

Ja kadulla kun näkeää komean lihaksikkaan miehen, joka käyttäytyy kauniisti ja kohteliaasti, niin kyllä se on lähes 100 % todennäköisyydellä ulkomaalainen. Sitten jos näkee kaljamahaisen kaljun plösähtäneen sedän tuoppi kourassa ilman paitaa sandaaleissa, niin yhtä suurella todennäköisellä ehta suomalainen mies.

Siksi koska suomalainen nainen on itsenäinen ja vahva ja uskaltaa olla oma aito itsensä kaikin puolin!

aCfU8.jpg

[QUOTE="mies81";26723445]Niin se on vähintään 50% todennäköisyydellä ulkomaalainen, esimerkiksi eteläeurooppalainen turisti tai Suomessa asuva venäläinen nainen.

Mikähän siinä on että suomalaisia vastaavia naisia näkee niin vähän?[/QUOTE]

en tiedä, missä oikein kuljet, mutta missä minä asun..näen paljon kauniita suomalaisia hoikkia naisia.

Sinä "mies" olet sitten ihan hyvä vaan ja hakeudut vaikka venäjälle jos siltä tuntuu:wave:
Juuri tämä on se suomalaisen naisen asenne: Vittu jos äijää ei miellytä niin painukoon muualle, mä oon se mikä mä oon! Ja turpeat homssuiset kanssasiskot huutaa kuorossa kannustusta.

Suomalainen nainen näkee vaivaa ulkonäkönsä vuoksi päästäkseen naimisiin. Sen jälkeen alkaa alamäki.

[QUOTE="vieras";26723496]Juuri tämä on se suomalaisen naisen asenne: Vittu jos äijää ei miellytä niin painukoon muualle, mä oon se mikä mä oon! Ja turpeat homssuiset kanssasiskot huutaa kuorossa kannustusta.

Suomalainen nainen näkee vaivaa ulkonäkönsä vuoksi päästäkseen naimisiin. Sen jälkeen alkaa alamäki.[/QUOTE]
Niin niin, silisili kiukkusta päätä. Itse kuulunet samaan saastaan jos suomineito olet :)

Tunnen paljon kauniita ja hoikkia naisia, mutta he ovat kyllä suomalaisia.

Kauneus on niin täysin katsojasta kiinni, jos ap tarkoittaa jotain alipainoisia ja silikonirintaisia naisia joilla on pari hassua kangastilkkua ristissä vaatteina, niin sellaisia en kyllä tunne kuin yhden. Ja sekin on muuten suomalainen.

Onkohan täällä meillä päin joku keskittymä kauniita SUOMALAISIA naisia? Joka puolella vilistää toinen toistaan upeampia suomettaria. Tekisi välillä tosiaan mieleni laittaa se oma pää johonkin pussiin, etteivät kateudesta vihreät kasvoni loistaisi kaikelle kansalle. Suomalainen olen itsekkin(mitä nyt vähän puolalaista sukujuurta)ja tunnistan kyllä katukuvasta kanssasisareni, eli harvemmin tulee erehdyksessä luultua itänaapurin/etelän tyttöjä "meikäläisiksi".

ETTÄ HÖPÖN HÖPÖN sanon minä

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26723572:
Tunnen paljon kauniita ja hoikkia naisia, mutta he ovat kyllä suomalaisia.

Kauneus on niin täysin katsojasta kiinni, jos ap tarkoittaa jotain alipainoisia ja silikonirintaisia naisia joilla on pari hassua kangastilkkua ristissä vaatteina, niin sellaisia en kyllä tunne kuin yhden. Ja sekin on muuten suomalainen.
Toi "kauneus on katsojasta kiinni" on niin todellisuudesta irti oleva rumien ihmisten keksimä ja suosima sanonta että kukaan aikuinen vähänkin realistinen ja todellisuuden kanssa kosketuksissa oleva ihminen ei sano tai ajattele noin.

Aijaa? Minusta taas ylipainoiset ihmiset ovat kaikonneet katukuvasta kokonaan.
Minusta taas normaalipainoiset ovat kadonneet katukuvasta. Todella paljon näkee nuoria naisia, joita katsoessaan ei voi muuta kuin pohtia, miten ne riisipuikot kestävät kävelyä katkeamatta. Ja sitten niitä, joilla on useammatkin riisipuikot samassa jalassa.

Mutta noin muutoin aloittajan aiheeseen... niin, suomalaiset on kasvatettu siihen, että vaatimattomuus kaunistaa, rumat ne vaan vaatteilla koreilee jne. Hyvä emäntä on riuska, ahkera ja työteliäs. Sellainen, joka ei ala parkumaan rakennekynnen katkeamista. Itsensä ehostaminen ja koristelu, keimailu yms on aiemmin ollut lähinnä herrasväen puuhaa. Siis niiden, joiden elämäntehtävä on olla viehättävä. Suurin osa naisista on kuitenkin kuulunut "alempaan kastiin". Meille ei ole oikastaan koskaan päässyt syntymäänkään sellaista naisellisuuden ja kauneuden kulttuuria kuin mitä joissain toisissa maissa on. Osittan voi johtua ihan siitä, että samoihin aikoihin kun nainen pääsi pois talikon varresta ja lypsyjakkaralta, naisen asema yhteiskunnassa parani siten, että nainen pärjää halutessaan ilman miestäkin. Monissa maissahan esim naisen ja lasten terveydenhuolto on tullut miehen työn puolesta, joten ilman miestä ei ollut terveydenhuoltoakaan. Monissa maissa avioliitolla on edelleenkin aivan erilainen taloudellinen merkitys naisen ja lasten elämään kuin Suomessa ja avioero merkitsee aivan toisenlaista katastrofia naiselle kuin mitä Suomessa merkitsee.

Minulle on muuten ihan sama, mitä joku random-mies (tai nainen) ajattelee minun ulkonäöstä. En pidä meikkaamisesta ja kuljen ties missä rytkyissä, koska haluan ja voi niin tehdä.

[QUOTE="vieras";26723626]Toi "kauneus on katsojasta kiinni" on niin todellisuudesta irti oleva rumien ihmisten keksimä ja suosima sanonta että kukaan aikuinen vähänkin realistinen ja todellisuuden kanssa kosketuksissa oleva ihminen ei sano tai ajattele noin.[/QUOTE]

No ei ainakaan siellä Porvoossa.
Se nyt vaan on ihan fakta, että makuja on just niin montaa kuin on ihmistäkin, eiköhän se ole jo nähty moneen kertaan palstallakin esimerkiksi julkkis-ketjuissa. Joku olisi suostunut panemaan Tauskiakin..

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26723674:
Minusta taas normaalipainoiset ovat kadonneet katukuvasta. Todella paljon näkee nuoria naisia, joita katsoessaan ei voi muuta kuin pohtia, miten ne riisipuikot kestävät kävelyä katkeamatta. Ja sitten niitä, joilla on useammatkin riisipuikot samassa jalassa.

Mutta noin muutoin aloittajan aiheeseen... niin, suomalaiset on kasvatettu siihen, että vaatimattomuus kaunistaa, rumat ne vaan vaatteilla koreilee jne. Hyvä emäntä on riuska, ahkera ja työteliäs. Sellainen, joka ei ala parkumaan rakennekynnen katkeamista. Itsensä ehostaminen ja koristelu, keimailu yms on aiemmin ollut lähinnä herrasväen puuhaa. Siis niiden, joiden elämäntehtävä on olla viehättävä. Suurin osa naisista on kuitenkin kuulunut "alempaan kastiin". Meille ei ole oikastaan koskaan päässyt syntymäänkään sellaista naisellisuuden ja kauneuden kulttuuria kuin mitä joissain toisissa maissa on. Osittan voi johtua ihan siitä, että samoihin aikoihin kun nainen pääsi pois talikon varresta ja lypsyjakkaralta, naisen asema yhteiskunnassa parani siten, että nainen pärjää halutessaan ilman miestäkin. Monissa maissahan esim naisen ja lasten terveydenhuolto on tullut miehen työn puolesta, joten ilman miestä ei ollut terveydenhuoltoakaan. Monissa maissa avioliitolla on edelleenkin aivan erilainen taloudellinen merkitys naisen ja lasten elämään kuin Suomessa ja avioero merkitsee aivan toisenlaista katastrofia naiselle kuin mitä Suomessa merkitsee.

Tarkoitatko sanoa, että suomalaiset naiset suhtautuvat miehiin vihamielisemmin ja siksi eivät edes halua olla hoikkia?

[QUOTE="mies81";26723698]Tarkoitatko sanoa, että suomalaiset naiset suhtautuvat miehiin vihamielisemmin ja siksi eivät edes halua olla hoikkia?[/QUOTE]
En tarkoita. Tarkoitan sitä, että monessa muussa maassa naisille on paljon tärkeämpää pysyä hoikkina ja kauniina, jotta mies ei vaihtaisi vaimoa. Suomessa kukaan eronnut nainen ei jää lasten kanssa taivasalle, kenenkään naisen ei tarvitse tehdä kahta pienipalkkaista työtä kyetäkseen elättämään itsensä ja lapsensa. Meidän sosiaaliturvamme, etävanhemman elatusvelvollisuus sekä subjektiivisen päivähoito-oikeuden tarjoama mahdollisuus yh-äidinkin käydä töissä - myös vuorotyössä - on johtanut siihen, että naisen ei "elatuksensa eteen" tarvitse näyttää viehättävältä. Kun suomalainen nainen näyttää viehättävältä, hän näyttää siltä siksi, että haluaa näyttää. Suomalainen nainen ei joudu asunnottomaksi, lapset eivät näe nälkää, perhe ei menetä terveydenhuoltopalveluitaan jne jne, vaikka nainen antaisikin itsensä rupsahtaa ja mies ottaisi uuden viehättävämmän.

• Tykkää
Reactions: jezebel ja Millenia

Uusimmat

Yhteistyössä