H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko sinä se tyyppi joka on laihtunut ja kuvittelee nyt olevansa joku kaikkien unelma? Ihmeellisesti se laihdutus sekoittaa pää, pitäiskö itsekin lihottaa että tietäis miltä tuo tuntuu![]()
Joo, olen mä laihtunut mutta mulle riittää että tuolle omalleni kelpaan, vaikka olenkin tällä..hösö :snotty: ja nolaan senkin tuos sivus![]()
Mites sä?
Aika jännä vaan huomata että kuinka ihminen muuttuu kun laihtuu, en ole ennen edes huomannut sinua, nyt on jatkuvasti näitä jotenkin seksiin/vaatteisiin liittyviä asioita. Sitä en tiedä onko tuo sitten kuitenkaan kovin tervettä elämää, jos kaikki pinnallinen nousee niin tärkeäksi. Onko sulla lapsia ollenkaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Jos oisit mun naapuri, olisin aina ulkona :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko sinä se tyyppi joka on laihtunut ja kuvittelee nyt olevansa joku kaikkien unelma? Ihmeellisesti se laihdutus sekoittaa pää, pitäiskö itsekin lihottaa että tietäis miltä tuo tuntuu![]()
Joo, olen mä laihtunut mutta mulle riittää että tuolle omalleni kelpaan, vaikka olenkin tällä..hösö :snotty: ja nolaan senkin tuos sivus![]()
Mites sä?
Aika jännä vaan huomata että kuinka ihminen muuttuu kun laihtuu, en ole ennen edes huomannut sinua, nyt on jatkuvasti näitä jotenkin seksiin/vaatteisiin liittyviä asioita. Sitä en tiedä onko tuo sitten kuitenkaan kovin tervettä elämää, jos kaikki pinnallinen nousee niin tärkeäksi. Onko sulla lapsia ollenkaan?
ja senhän pystyy huomaamaan kun joku kirjottelee jollekkin palstalle et on muuttunut. Sä et oo ennen huomannu koko nikkiä,mut pystyt kuitenkin sanoon et tää on nyt muuttunu pinnalliseks ku on laihtunu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja teinimeininkiä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:varmaan naapurillekin tosi rasittavaa olla jatkuvasti todistamassa tuollaisia amismukavitsikkäitä-juttuja
Sama kävi mielessä :x
No hitto vois seki kattoo millon tuos pihassaan istuu :snotty:
Ja se vaikuttaa teidän teinimeininkiin miten..
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko sinä se tyyppi joka on laihtunut ja kuvittelee nyt olevansa joku kaikkien unelma? Ihmeellisesti se laihdutus sekoittaa pää, pitäiskö itsekin lihottaa että tietäis miltä tuo tuntuu![]()
Mites sä?
ja senhän pystyy huomaamaan kun joku kirjottelee jollekkin palstalle et on muuttunut. Sä et oo ennen huomannu koko nikkiä,mut pystyt kuitenkin sanoon et tää on nyt muuttunu pinnalliseks ku on laihtunu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja teinimeininkiä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:varmaan naapurillekin tosi rasittavaa olla jatkuvasti todistamassa tuollaisia amismukavitsikkäitä-juttuja
Sama kävi mielessä :x
No hitto vois seki kattoo millon tuos pihassaan istuu :snotty:
Ja se vaikuttaa teidän teinimeininkiin miten..
Joku on vaan kade, kun Säären suhteessa on kiihkeyttä ja huumoria![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Jos oisit mun naapuri, olisin aina ulkona :kieh:
Älä älä, saatan ylpistyä :snotty:
se eilisiltainen ketju oli siirretty seksiosioon :snotty:
sen missä sä pystyit suoltamaan vaan enään niitä yksitavusia :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:Onneksi asun kerrostalossa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Jos oisit mun naapuri, olisin aina ulkona :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Jos oisit mun naapuri, olisin aina ulkona :kieh:
Voitais olla yhdessä pihalla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Mulla oli ennen samanlainen naapuri kun ap, tosin niillä se oli mies joka aina vilautteli persettään tai kouri muniaan ja huuteli vaimolleen.
Hyi vittu että etoi ja hävetti. Varsinkin jos itellä sattu oleen esim. vieraita. "Joo älkää välittäkö, toi on vaan meiän ihrapervo naapuri..."
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei jumankeuta mitä reppanoita täällä taas tekee analyysejään.![]()
Siis ap on tehnyt nuo jutut omalle miehelleen eikä ole olettanu kenenkään muun näkevän tai kuulevan mitään. Mitä vattua se muitten napoja hiertää mitä juttuja kukin pariskunta keskenään höpisee.
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ihQdaa:Joo mutta naiset ajattelee että nyt se varmaan ajattelee häntä vaimonsa kanssa sekstaillessaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri::ashamed: :ashamed: :ashamed:
Eli aiemmin olenkin kertonut kuinka naapurin ukko näki mun paljaan perseen kun pyllistin miehelle takaovelta, eikä se riittänyt :ashamed: :ashamed:
Eilen illalla mieheni oli kastelemassa nurmikkoa, noin klo 23, menin ulos sitten ja sanoin että tuu jo sisälle, mies siihen että tää täytyy panna kunnolla märäks,mä heitin" en mä jaksa nus**a tänään. "
Ihmettelin miehen ilmettä mutta jatkoin vaan " Vai pitäiskö tää panna märäksi" :snotty: ja näytin jalkoväliä :snotty: :snotty:
Lopun varmaan arvaattekin, jo taas kolahti ovi naapurissa :snotty: :ashamed: