kaduttaa ja masentaa..söin kokonaisen hemmetin pitsan :(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näinpänäin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näinpänäin

Vieras
ja tänään grillattiinki päivällä!
sanoin että en tahdo pitsaa, että ei saa ostaa tänne ku en halua ku syön kumminki..en tajua mikä ihmisiä vaivaa ku ei voi ottaa tosissaan! tämä syöminen on mulle ihan hirvee ongelma! tottakai sitä pitsaa piti hakia ja minä perkeleen ääliö söin koko paskan..yritin oksentaa osan pois. vihaan itteeni ja läskejäni. s**tana..
 
Jätä se ruuan ajatteleminen.
Sama homma kun jos ajat pyörällä ja ajattelet "en halua törmätä tuoho, en halua törmätä tuohon, en halua törmätä tuohon..." niin ajat melkein alitajuisesti siihen.
Okei söit pitsan ja maistui hyvälle...mutta mitä kivaa voit tehdä huomenna? Lukea romaanin? Palkitse itsesi välillä jollain muulla kuin ruualla äläkä ajattele sitä ruokaa koko ajan "ongelmana" vaan välttämättömänä ravintona kehollesi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja naurunappi:
Ei sillä ole väliä mitä syöt yhtenä tai kahtena päivänä viikossa vaan sillä on väliä mitä syöt normisti,elä nyt turhaan masistele,ihan oikeesti :hug:

:) mut harmittaa oikeesti! miten voi ruoka hallita ihmistä niin paljon ja nyt tässä sitte ilta pilalla yhden pitsan takia! oikeesti mikä mua vaivaa!
on se kumminkin niin paljon parempi olo kun on syönyt terveellisesti..mulla on nuy jotenkin niin rasvanen ja turvonnut olo että ällötän itteeni.
noh jospa aamulla ois helpottanu ja sitten YRITÄN aloittaa taas terveellisemmät ruokailut..
 
Tiedän mistä puhut, oon itekkin sairastanut noin15 vuotta sitten syömishäiriön. Ja muistan et silloin ajatukset pyöri melkein aina ruuan ympärillä. Oli vaikea päättää, syökö vai ei. Ja sit poti hirveää syyllisyyttä jos söi. Ja vielä kun sitä näki ittensä pulskana vaikka oli kuinka hoikka.
Ton läpikäyneenä nuo "Juu juun" neuvot tuntuu tosi hyviltä ja selväjärkisiltä.
Oon valtavan ilonen, että nykyisin ruoka on mulle "vain" ruokaa. Katso ympärillesi ja huomaa, mitä kaikkea ihanaa siinä on ja etsi vaikka uusia kiinnostuksenkohteita. Elämän onni ja mielekkyys koostuu niin monista pienistä asioista!
Elämä on ihanaa! :)
 

Yhteistyössä