N
näinpänäin
Vieras
ja tänään grillattiinki päivällä!
sanoin että en tahdo pitsaa, että ei saa ostaa tänne ku en halua ku syön kumminki..en tajua mikä ihmisiä vaivaa ku ei voi ottaa tosissaan! tämä syöminen on mulle ihan hirvee ongelma! tottakai sitä pitsaa piti hakia ja minä perkeleen ääliö söin koko paskan..yritin oksentaa osan pois. vihaan itteeni ja läskejäni. s**tana..
sanoin että en tahdo pitsaa, että ei saa ostaa tänne ku en halua ku syön kumminki..en tajua mikä ihmisiä vaivaa ku ei voi ottaa tosissaan! tämä syöminen on mulle ihan hirvee ongelma! tottakai sitä pitsaa piti hakia ja minä perkeleen ääliö söin koko paskan..yritin oksentaa osan pois. vihaan itteeni ja läskejäni. s**tana..