Kaduttaa kesäkissan kohtalo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kärsiväkatuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kärsiväkatuva

Vieras
Otettiin sitten kissa kesällä, kun lapset niin halusivat. Päästin sen sitten luontoon. Ja nyt kaduttaa. Raukka pieni siellä metsässä. Toivottavasti joku on poiminut sen hoiviinsa.
Ja jos se kuitenkin vielä metsässä, löytäisikö se vielä kotiinsa?

Tän on pakko olla provo.

Mutta jos ei ole niin toivottavasti sä juntti kusipää paska kärsit lopun elämääs omantunnon tuskissas ton asian takia. Vähäjärkinenkin tajuaa että eläintä ei oteta lasten mieliksi eikä niiden leikkikaluksi.

Nih.

Jos sä olet tosissasi, olet sairas k***pää!!! Teetkö lapsillekin syksyn tullen saman?!! Toivottavasti joudut joskus vielä kohtaamaan jotain vastaavanlaista itse... *murisee raivoissaan noin vastuuttomille &%&¤%#¤:lle*

Miten olis jos ottaisit vanhempana jotain vastuuta etkä vaan ottais viattomia luontokappaleita kärsimään kun LAPSET NIIN HALUAVAT?! Ei ole kakaroiden tehtävä määrätä miten perheessä asiat hoidetaan. Olet säälittävä yksilö. Oikeen oksettaa tollaset ihmiset. Hyi helvetti!

Oikeasti tämä on valhetta. Sillä minä en tehnyt noin, vaan pikkuserkkuni itki tuota mulle tänään.
Mutta ei siis ihan provo kuitenkaan.

Itse en ole mikään eläinihminen ja vaikka meillä on lemmikkieläimiä ollut, niin hyvät oltavat niillä on ollut.

Me otettiin meille jonkun idiootin hylkäämä maailman suloisin kesäkissa! Aivan ihana nuori kissa! Nyt on leikattu, rokotettu, madotettu ja sisäsiisti! Maksoi meille n. 100?, et joku "pääsi" kissastaan eroon...

Tee ilmoitus pikkuserkustasi eläinsuojelulle :kieh:

Lähtisivätköhän muuten loukuttamaan sinne mihin kissa on jätetty oman onnensa nojaan?
Jos se olisi mahdollista vielä pelastaa.

Ap, miksi teit tuollaisen aloituksen "omissa nimissäsi", kun et kuitenkaan itse ollut asialla, vaan pikkuserkkusi?

Todella, todella pahalta tuntuu, kuin eläimiä kohdellaan kuin kertakäyttötavaroita. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Rosahdus:
Ap, miksi teit tuollaisen aloituksen "omissa nimissäsi", kun et kuitenkaan itse ollut asialla, vaan pikkuserkkusi?

Todella, todella pahalta tuntuu, kuin eläimiä kohdellaan kuin kertakäyttötavaroita. :'(

Mun olisi pitänyt tietenkin laittaa lainausmerkit aloitukseeni. Koska siteerasin kuultuja sanoja.

Yhteistyössä