V
vierailija
Vieras
Kahden lapsen isä kisaa naisten sarjassa paralympialaisissa
Valentina Petrillo on yksi paralympialaisten seuratuimmista urheilijoista.
Onnea ja menestystä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se on nykyaikaa se.Mies voi synnyttää ja nainen voi siittää.
No mutta naiset ovat itse tätä halunneet.
No niin, paljastui sekin vihdoin, ettet ole nainen
Vaatiiko tuo jonkin fyysisen vian vai voiko identifioitua vammaiseksi?
Missä lajissa voisi pärjätä ylipainoinen urheilematon itsensä vammaiseksi tunteva mieshenkilö?No miksei voisi identifioitua vammaiseksi? Jos kerran voi identifioitua naiseksi, niin miksei muka voisi identifioitua myös vammaiseksi?
Missä lajissa voisi pärjätä ylipainoinen urheilematon itsensä vammaiseksi tunteva mieshenkilö?
No miksei voisi identifioitua vammaiseksi? Jos kerran voi identifioitua naiseksi, niin miksei muka voisi identifioitua myös vammaiseksi?
Asiaa!Suurempi ongelma kuin tämä sukupuolijuttu on siinä, että paralympialaisissa kilpailijat seulotaan todella tiukkaan vammaluokkien mukaan. Henkilökohtaisesti haluaisin osallistua uintiin kädettömien sarjassa koska siinä olisi mahdollisuuksia mitaliin, mutta en saa osallistua koska en ole vammainen. Eikä kuulemma auta, vaikka identifioituisin kädettömäksi. Tämä on syrjintää ja vie urheilun ilon meiltä terveiltä, joilla ei ole mitään mahdollisuutta pärjätä urheilussa!
Missä tahansa naisten lajissa. Itse en ole koskaan heittänyt keihästä mutta naisena voisin 2 viikon harjoittelulla heittää yli 60 metriä helpostiMissä lajissa voisi pärjätä ylipainoinen urheilematon itsensä vammaiseksi tunteva mieshenkilö?
Joo ja naisten keihäs painaa 25% vähemmän kuin miesten keihäs.Missä tahansa naisten lajissa. Itse en ole koskaan heittänyt keihästä mutta naisena voisin 2 viikon harjoittelulla heittää yli 60 metriä helposti
M53/24CM