Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä myös;24911625:täällä myös toinen kahden lapsen teiniäiti!!minkä ikäinen olet?
Harmittaako väsähtäneiden ja rupsahtaneiden perusmammojen kateus ja pahat puheet?
Jaa, no kiva olla varmaan luuseri.
Olet saanut lapsesi todella nuorena.Olen itse teiniäidin (hän oli 17v,kun synnyin) lapsi ja haluan kysyä sinulta; ajatteletko koskaan,että lapset ovat pilanneet elämäsi, koska sait heidät niin nuorena? Jos et nyt ajattele,luuletko,että tulet vanhempana ajattelemaan.
Minä sain kokea aikuisena sen,että äitini syyti kaiken minun niskaani, minä olin pilannut syntymälläni hänen elämänsä. Koko elämän. Siihen loppuikin minun ja hänen yhteinen tie. Minä ajattelen nykyään,että se äiti,joka minulla joskus oli on kuollut.