Kahden lapsen teiniäiti täällä hei!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jeps";24911680]Mitäs ajattelit tehdä aikuisena?[/QUOTE]

Lainsilmissä olen kyllä jo aikuinen, että tässähän tätä elämää eletään. Opiskelua tiedossa, naimisiin mennään pian, toivottavasti jonain päivänä muutetaan omakotitaloon, lapsia en enempää halua, mutta katsotaan nyt.. :-)
 
Harmittaako väsähtäneiden ja rupsahtaneiden perusmammojen kateus ja pahat puheet?

Ei oo tullut kohdalle näiltä "perusmammoilta" minkäänlaista kateutta tai pahoja puheita, semmoset jutut on tullut sitten toisaalta.

Ja nämä pahat puheet on oikeestaan ookoo, en itsekkään kovin montaa "onnistunutta" teiniäitiä tunne, joten mikä mä olen sanomaan.. Pääasia että itse tiedän missä mennään omassa elämässä, kiva vaan jos joku jakaa mielipidettä ja pääsen keskustelemaan iästä ja äitiydestä - en ota näitä juttuja niin henkilökohtaisesti.
 
Olet saanut lapsesi todella nuorena. :) Olen itse teiniäidin (hän oli 17v,kun synnyin) lapsi ja haluan kysyä sinulta; ajatteletko koskaan,että lapset ovat pilanneet elämäsi, koska sait heidät niin nuorena? Jos et nyt ajattele,luuletko,että tulet vanhempana ajattelemaan.

Minä sain kokea aikuisena sen,että äitini syyti kaiken minun niskaani, minä olin pilannut syntymälläni hänen elämänsä. Koko elämän. Siihen loppuikin minun ja hänen yhteinen tie. Minä ajattelen nykyään,että se äiti,joka minulla joskus oli on kuollut.
 
Olet saanut lapsesi todella nuorena. :) Olen itse teiniäidin (hän oli 17v,kun synnyin) lapsi ja haluan kysyä sinulta; ajatteletko koskaan,että lapset ovat pilanneet elämäsi, koska sait heidät niin nuorena? Jos et nyt ajattele,luuletko,että tulet vanhempana ajattelemaan.

Minä sain kokea aikuisena sen,että äitini syyti kaiken minun niskaani, minä olin pilannut syntymälläni hänen elämänsä. Koko elämän. Siihen loppuikin minun ja hänen yhteinen tie. Minä ajattelen nykyään,että se äiti,joka minulla joskus oli on kuollut.

Tosi ikävää kuultavaa..Oon pahoillani että sulle on käynyt näin.

Mä en kadu lapsiani, enkä tule ikinä katumaankaan. Lapset eivät ikinä saa tulla kuulemaan että he olisivat pilanneet elämäni, koska asia on ihan päin vastoin, he ovat tuoneet elämääni paljon. Vaikka olisinkin nähnyt asiat hiukan mustavalkoisemmin silloin kuin nyt, olen ollut omille lapsilleni erittäin hyvä äiti ja omalle miehelleni erittäin hyvä vaimo. Kaiken tän pohjalla mulla ja miehellä on erittäin vahva parisuhde joka toimii tukena tälle kaikelle. Tietystikkään en voi tietää miten asiat muuttuvat ajanmyötä - mutta jos muuttuisivatkin en tuu ikinä ikinä katumaan lapsiani, eikä tää rakkaus ikinä sammu niitä kohtaan.

Jos pääsisin ajassa taaksepäin - en tekisi mitään toisin.
 

Similar threads

V
Viestiä
52
Luettu
2K
Aihe vapaa
vierailija
V
V
Viestiä
7
Luettu
491
Aihe vapaa
vierailija
V
M
Viestiä
13
Luettu
759
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä