V
"vieras1"
Vieras
Olen löytänyt itseni tilanteesta,jossa en haluaisi olla. Minun läheinen ystävä ja toinen myös ystävä,joka on uusi ystävä minulle. Nämä naiset tuntevat toisensa entuudestaan. Olen aivan sekaisin kuka puhuu mitäkin ja kumman sanaan luottaa. Tuo pitkäaikaisempi ystävä,johon olen luottanut kertoi erään asian tästä ns uudemmasta ystävästä,jos se oli valhe se on huipputörkeä sellainen jos se taas oli totta minun ei välttämättä tee mieli olla hänen kanssaan sen suuremmissa väleissä ( sotii omia arvojani vastaan niin paljon ) Kuitenkin molemmat ovat kertoneet toisistaan asiota,joista en liiemmin pidä tai edes kuulu minulle/kiinnosta minua.
Kun yritän valita puoltani,olen hetkellisesti aina tämän "kertojan" uskossa.Myöhemmin minut valtaa hyvinkin sekava ja kyseenalaistava olo.
Itse en välittäisi puhua kummankaan seläntakana,ainoastaan pohtia luottamusta. Tämä tilanne vaivaa kovin. Pelottaa,että kehkeytyy isompikin soppa ja välejä menee... Kysyn miten toimia nyt vastaisuudessa?? kissa pyödälle vai kuinka??
Kun yritän valita puoltani,olen hetkellisesti aina tämän "kertojan" uskossa.Myöhemmin minut valtaa hyvinkin sekava ja kyseenalaistava olo.
Itse en välittäisi puhua kummankaan seläntakana,ainoastaan pohtia luottamusta. Tämä tilanne vaivaa kovin. Pelottaa,että kehkeytyy isompikin soppa ja välejä menee... Kysyn miten toimia nyt vastaisuudessa?? kissa pyödälle vai kuinka??