käheimmät vaunut gallub:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallub
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gallub

Vieras
minkälaiset on parhaimmat tai parhaimman näköset vaunut, jos nyt syntyisi lapsi ja saisit valita ihan mitkä vaan (siis raha ei olisi este)? ja laittakaa perusteluja! :)

Emmaljungan Edge Sport yhdistelmävaunut, Celebration väri:white. Ne on ne valkoiset nahkavaunut jossa on niitä hienoja yksityiskohtia. Meillä on ne ja en vahtais mihinkään niitä.erittäin hyvät ja olen tykännyt niistä todella paljon.

mie valitsen miehen vanhat vaunut, jotka olleet hänen isoveljelläänkin 70-luvulla. Kyseessä viininpunaiset samettivaunut :heart: ennen toi värimaailma ei ollu niin justiinsa, mutta itse toivon tyttöä, jotta noi kärryt sit sopis paremmin :D

RSB-targo-pram.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Emmaljungan Edge Sport yhdistelmävaunut, Celebration väri:white. Ne on ne valkoiset nahkavaunut jossa on niitä hienoja yksityiskohtia. Meillä on ne ja en vahtais mihinkään niitä.erittäin hyvät ja olen tykännyt niistä todella paljon.

Aika stylet kyllä, just niitä ihmettelin lastentarvikeliikkeessä. En vain tajua kuka sellaiset viitsii ostaa kun ei taida kauan valkoisina pysyä :xmas:

Yhteistyössä