kahta miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3 some
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

3 some

Vieras
Olen hetkenaikaa haaveillut että naisin vaimoani toisen miehen kanssa,mutta en ole asiasta keronut hänelle.luulen että hän pitäisi minua hulluna.kertokaa onko vastaavia ja kuinka sitten asia on edennyt/miilainen kokemus se on ollut?
Kannattaako hankkia joku täysin ulkopuolinen vai joku tuttu?

me olemme avokkini kanssa ajatelleet sitä samaa ja teemme sen joku kaunis päivä.avokkini haluaisi että joku 20v nuori kolli panisi häntä takaa päin kun samalla ottaisi multa suihin.ite olemme 31v pari,ja ollaan oltu yhdessä jo 13v.

Niimpä niin, nimimerkki öhöm sen varmaan tietää mistä vaimosi pitää. Mun neuvoni on ota asia puheeksi suoraan vaimosi kanssa. Luulisin että on parempi että kolmas osapuoli on tuntematon. Ei tarvitse välttämättä nähdä enää uudestaan.

ollaan jo käyty luvan kanssa veiraissa kumpikin ,ja oli TOSI kiihottavaa. meidän suhde ainakin vain parani, sänky hommista puhumattakaan. mutta ei saa olla yhtään musta sukkaista lajia.

Meillä on niin, että olen yrittänyt ottaa asiaa puheeksi, mutta vaimo lähes suuttuu, eikä pysty asialliseen kiihkottomaan keskusteluun. Sanoo vaan, ettei kiinnosta ja suuttuu, että yleensä puhun jotain seksiin liittyvää.Minusta hieman outoa, koska kyse on hänenkin elämänkokemuksista ja nautinnoista.

Mun mielestä oli ainakin tosi kivaa. Ja parempi että se on joku kaveri jonka tuntee muutenkin hyvin. En ainakaan itse osaisi muuten rentoutua. Mieluummin mielestäni kaksi miestä kuin naista, mutta nämä ovat tietenkin makuasioita.:) Ja jomman kumman puolisoista pitää ainakin jossain mielessä olla biseksuuaalista sorttia.

Olen sekstaillut useita kertoja kahden miehen kanssa ja aina aika ajoin tulee valtava halu tehdä se uudestaan. Näillä reissuillani olen antanut itseni kahdelle ihan vieraalle miehelle (hankkinut chateista). Oma mieheni ei näistä tiedä. Taas alkaa olla sellainen himovaihe, että pitäis saada antaa ns.kimppapillua.

Yhteistyössä