N Nanna1980 Aktiivinen jäsen 06.08.2007 1 796 0 36 27.02.2010 #1 kuinka paha kahvia on juoda kun imettää, on siis vastasyntynyt, raskausaikana join, mutta nyt en juo ollenkaan, vaikka mieli tekis eikös kahvi voi aiheuttaa vatsanpuruja vauvalle?? :/
kuinka paha kahvia on juoda kun imettää, on siis vastasyntynyt, raskausaikana join, mutta nyt en juo ollenkaan, vaikka mieli tekis eikös kahvi voi aiheuttaa vatsanpuruja vauvalle?? :/
J jo Vieras 27.02.2010 #2 voi aiheuttaa vatsanpuruja,mut ei kaikille..mä en ole koskaan uskaltanut juoda kahvia ekaan 4kuukauteen,ja jos olen juonut,on sen kyllä huomannut..
voi aiheuttaa vatsanpuruja,mut ei kaikille..mä en ole koskaan uskaltanut juoda kahvia ekaan 4kuukauteen,ja jos olen juonut,on sen kyllä huomannut..
Ä Äiti-Kengu Aktiivinen jäsen 07.04.2006 3 249 1 36 27.02.2010 #3 sattaahan tuo,mutta kohtuus tuossakin.Jos siis vauva ei aivan hirveitä vatsanväänteitä saa esim kupillisesta.
sattaahan tuo,mutta kohtuus tuossakin.Jos siis vauva ei aivan hirveitä vatsanväänteitä saa esim kupillisesta.
V vieras Vieras 27.02.2010 #5 Melko monikin asia voi niitä vatsanpuruja aiheuttaa. Jos olet raskausaikanakin juonut kahvia,niin etköhän sitä voi juoda nyt imetysaikanakin.
Melko monikin asia voi niitä vatsanpuruja aiheuttaa. Jos olet raskausaikanakin juonut kahvia,niin etköhän sitä voi juoda nyt imetysaikanakin.