Kahvia lauantai aamuun ! Ja HuomENTa !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
:p kyllä maistuu kahvi taas hyvälle . Lisä aromin tuo kun on vapaa ja kiireetön aamu ! :) :heart: :heart:
Takkaa sytyttelen tässä kaikessa rauhassa . Ei suunnitelmiakaan päivälle, muuta kuin tytsin kanssa hiihtoa tai luistelua .

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Tuossa .. " Ojentaa ISOa kupposta " :D:D Nyt aukee silmät .

Jaa bileitä . Oliko meteliä ?? :(

kiitos motti riittää. :D :p

Juuh lopettivat ensteks tuossa kait puolilta öin tai puol yhden aikaan..
ja sitten jatku tuossa puol viiden aikaan taas.
Aiku mä rakastan leevareiden biisiä karaookke versiona.
Nyt näyttäis loppuneen..nooh ei muut ku isännöitsijälle viestii..taas..

Huomenta :) Mä juon teetä ja odottelen et kello ois niin paljon et uskaltais soittaa mun äidille ja kysellä ottaisivatko tyttöä luokseen niin pääsisin viemään miehen vaik leffaan tms. rentoutuun :)

Hyvää aamuyötä Euroopan toiselta laidalta. Piti nousta ottamaan lämmintä juomaa, josko tänä yönä saisi nukuttua vielä vähän... tai siis sitä vähääkään kun ei ole nukkunut. Mies lähti 3 yötä sitten maanjäristysalueelle pelastustehtäviin eikä siitä lähtien ole uni tullut :(

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Hyvää aamuyötä Euroopan toiselta laidalta. Piti nousta ottamaan lämmintä juomaa, josko tänä yönä saisi nukuttua vielä vähän... tai siis sitä vähääkään kun ei ole nukkunut. Mies lähti 3 yötä sitten maanjäristysalueelle pelastustehtäviin eikä siitä lähtien ole uni tullut :(

:hug: huomenta :hug:
uskon että ei tuu, mutta miehesi tekee tärkeää työtä :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja wolt:
huomenta *silmät ristissä* seetanan naapurit piti känni bileitä taas..liekö nukuttu hurjat 4tuntia

että annas pistäen sitä sumppia :p

asutkohan samassa talossa? nimittäin täälläkin oli alakerran naapureilla bileet 4 asti :S

Alkuperäinen kirjoittaja ll:
Alkuperäinen kirjoittaja wolt:
huomenta *silmät ristissä* seetanan naapurit piti känni bileitä taas..liekö nukuttu hurjat 4tuntia

että annas pistäen sitä sumppia :p

asutkohan samassa talossa? nimittäin täälläkin oli alakerran naapureilla bileet 4 asti :S

en usko että on sama talo (pk-seutu)..kun ne katkes bileet tohon 24-04 välille suunnilleen..

mutta ikävää että sielläkin :hug:

Huomenta...silmät ristissä täälläkin.
Neiti päätti herätä vartin yli kuus,sen kerran aina kun sais nukkua.
No kerkee tekemään tänään enempi ja otetaan päikkärit sitten.
Kolmas kuppi kahvia menossa... :D

Huomenta!

Perämaan emännälle iso ja lämmin :hug:

Miesväki lähtee lentisturnaukseen Kaaville, joten mulla on vapaapäivä. Aamupäivällä ajattelin käydä vähän kaupoilla ja muutoin vain laiskotella. :D

Huomenta! =)

Kahvia ei vielä ole, mutta mieli on ihan virkeä ja taidankin mennä tästä jauhamaan kahvinpavut että saa sumpin kuppiin. =) Ei yhtään mitään suunnitelmia, koko viikko on menty ja nyt on laiskapäivä.

Huomenta täältäkin ja iso *haukotus*...
Meillä muksut heränneet kuudelta ja äippä meni vähän turhan myöhään nukkumaan... :ashamed: Puhumattakaan että ruodattiin ukon kanssa vuorotellen esikoista omaan sänkyyn koko yön (yritetään opettaa neitiä pysymään siellä kun potkii niin pirusti tossa meidän välissä ). Nyt nuo lapset tossa pörrää ja katsoo PikkuKakkosta ja mä yritän pitää silmäni auki... Olin niin kiltti että annoin ukon vielä nukkua (vastapalvelusta pyydetään myöhemmässä jaksossa)...
Niin, että kahvia tännekin kiitos! :D

Huomenta! Täälläkin on herätty ennen seitsemää :D se on ainoa keino juoda rauhassa aamukahvit..Pikkuneiti ja isäntä nukkuu, esikoinen katsoo piirrettyjä, minä edelleen juon kahvia(3 kuppi menossa)..Ristiäisvalmisteluissa menee tääkin päivä, huomenna neiti saa nimen :heart: