Kahvin tuoksuista HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Jee, torstai !
Kyllä oli eilen niin vaikea päivä töissä puolikuntoisena. Eipä ole kehumista vieläkään olossa. Ajattelin vaan nyt hoitaa tämän viikon loppuun ennen loma viikkoa . ( kunhan ei kostaudu ) .

Mutta kahvi ... nam nam .
Puuro hellalla hautuu . :p:p

Huomenta...

No lue ne eiliset huomenta-ketjun vastaukset...
siellä saarnasimme sulle, mutta näköjään turhaan... :D

Käy kuten minulle...sairauslomaa + tavallista lomaa... mutta kyllä loma aina on lomaa, eli olen nauttinut kovasti kuitenkin...
Hoitele itteäs joka tapauksessa. Eikä riehumista :)

Pakkashuomenta! Onneksi päivällä jo lauhtuu, tosin ei täällä ole kuin -20 astetta nytkään.

Yöllä meni niskat niin jumiin ettei pää käänny, kai tästä pitää päivystykseen lähteä kun ei taida töihin pystyä menemään.

Huomenia!

Heräsin kanssa vahingossa jo viiden maita, pyöriskelin ja nukkumatti oli poissa. Oma hetki kyllä kelpaa aamutuimaankin :) Kohta heräilee varmasti poikakulta ja töihin lähtevä osapuolikin...

...Onneksi se on luvannut aurinkoa päiväksi, tippuu lukemat ja saa kummasti virtaa! Jaksuja loppurutistukseen sinne, iisisti iisisti... :)

Huomenta!

Mulla oli vähän kehno herätys, ku poika tuli yökkäri märkänä mua herättelemään : / Miten musta tuntuu, että noi harvat yöpissaamiset tapahtuu just sillon, ku mies on ollut laittamassa lapsia nukkumaan :confused: Pakko otttaa miehen kanssa puheeksi juoko ne illalla paljon ja muistaako käydä pissalla...

Tjaa, no, hetken tässä hörpiskelen kahvia - sitten muksut hoitoon ja mä suuntaan yliopistolle maailman inhottavimmalle kurssille.

Toivottavasti tulee aurinkoinen päivä, niin mieli hiukan kirkastuis :cool:

Huomenta vaan..Minulla lähtee vika saikkupäivä liikkeelle,ja nyt kaatu poika taudin ahneisiin käsiin..

Toivottavasti sun työssä olo ei kostaudu kunhan lomalle jäät..

Huomenta vaan :) Meillä tuoksuu kahvin sijasta tee, kahvi kun tuppaa närästämään raskaana niin kovasti :/ Täällä alkaa aurinko jo pilkistelemään vaikka pakkasmittari näyttääkin -20.
Reippaana pitäis jaksaa vielä 4vk töissä ennen mammaloman alkua, alkaa jo tuntua ikuisuudelta tää odottaminen!