Oltiin miehen kanssa aamulla abc.llä kahvilla. Mä ymmärrän että siellä pitää siivota asiakkaiden läsnäollessa, koska paikka on vuorokaudet läpeensä auki. Mutta se ei mahdu mun kallooni, että sen siivoojan piti tulla sinne siivoamaan ja narisuttamaan, oikeen kirskuttamaan niitä tuoleja. Korviin sattui, ja kroppa meni kananlihalle kun se veteli niitä tuolia, meinaa jyrähteli sinne toiseenkin päähän asti. Ihmiset olivat vaivaantuneita, eikä siellä voinut ees keskustella, niin isoa ääntä tää siivooja piti. Ajankohta oli suht aikainen, että olis voinut ottaa vaan päällisin puolin, ilman tuolien siirtelyä. Kyllä mä seuraavan kerran katon paikan missä ei likaset mopit vilahda kenkien vierestä. Ja tiedoksi vaan, että olen itse ollut siivoojana. Ja meille painotettiin tuota asiakkaiden vihtyvyyttä, että saavat rauhassa asioida/ruokailla, ettei heistä tunnu että he ovat jotenkin tiellä.
Ja tää siivooja oli vielä suh kiukkuinen, eli paiskoi niitä pöytiäkin, ja naama oli n.orsunv...lla. Pitääkö olla alalla, jossa se työnjälki näkyy vain hetken, jos ei sitä kestä niin vaihtakoon alaa.